pátek 23. července 2021

Za hranice všedních dnů - den první Loket

 Krásný prázdninový den všem, kdo sem zavítáte. Včera jsem se vrátila z úžasné dovolené. Tentokrát jsme vyrazili trošku dál, až do Františkových Lázní. Jednou už jsme v těch místech byli, ale jen na prodloužený víkend, tak vše bylo moc hektické. Tentokrát jsme jeli o nějaký ten den víc, abychom stihli víc míst. Karlovarský kraj je od nás opravdu dost daleko a cesta přes D1, je jedna velká neznámá, když na ni člověk najede. Měli jsme ale kliku. Vyjížděli jsme v neděli a štěstěna byla na naší straně. Dálnicí i pražským okruhem jsme projeli bez jediného zádrhele, takže jsme se mohli cestou zastavit na hradě Loket. Toužila jsem se tam podívat už hodně dlouho. Minule to nevyšlo, tak jsem měla radost, že tentokrát ano. Historie hradu sahá až do 12. století. Leží nad meandrem řeky Ohře v malebném koutě. Městečko je krásně opravené a plné zajímavých míst. Snažila jsem se vnímat historii plnými doušky. Mám ráda architekturu a historii, takže si podobná místa moc užívám. Moc krásné místo. Z Lokte jsme se přesunuli do Františkových Lázní, kde jsme měli zajištěné ubytování. Rija























3 komentáře:

  1. Rijo, strávila jsi dovolenou na pěkných místech. Měj pohodový zbytek dne.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to kouzelné městečko, taky se mi tam moc líbilo!
    Rijo, měj krásnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Loket je moc pěkný - město i hrad. My ho známe zimní - byli jsme tam v lednu tuším před dvěma lety

    OdpovědětVymazat