pátek 16. července 2021

Další splněné přání

Od včerejška mám dovolenou. Měla jsem obzvlášť rušno. Oba dva dny tu byli řemeslníci a tvořili dárek k narozeninám. Když mi manžel ten nápad někdy v únoru řekl, tak jsem nevěřila vlastním uším. Prý mi nebude dávat žádné blbosti a na tohle určitě do smrti nezapomenu, že jsem dostala ke kulatinám. Splnil se mi další velký sen. Mám zimní zahradu. Musela se udělat nová dlažba a když jsem ten prostor viděla, tak se mi nezdálo, že je to tak veliké. Dost dlouho jsme hledali firmu, která by zimní zahradu udělala, podle našich představ a hlavně abychom nepřišli na buben:-)))). Musím říct, že v dnešní době sehnat dobré řemeslníky, či firmu je velké umění. Měli jsme opravdu šťastnou ruku. Už včera jsem byla nadšená, ale dnes si celé dopoledne hráli s detaily, aby výsledek byl dokonalý. A je. Nečekala jsem, že to bude taková nádhera. Umyla jsem okna a maličko zabydlela. Bude se pokládat ještě dlažba, malovat a další kosmetické úpravy. Ještě nás čeká najít firmu, která vyrobí malé obloukové okénko. Je moc malé, tak je s tím trošku problém. Věřím, že do zimy bude hotovo. Je to nádherný prostor. Tam se vejde květin. Rija









7 komentářů:

  1. Rijo, to budete mít hezké relaxační místečko...

    OdpovědětVymazat
  2. Panečku, to vypadá úžasně. Manžel by mi to ale nesplnil. 15 let mi slibuje kolo a pořád nic. Za chvíli ho nebudu ani potřebovat, protože budu stará. Ale fakt, ta zimní zahrada se mi moc líbí. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je tedy dárek s velkým D.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ke kulatinám Ti přeji hlavně hodně zdraví a štěstí a hlavně měj radost z nové zimní zahrady.

    OdpovědětVymazat
  5. Tééda, tak to bych si taky přála, opravdu vysněný dárek. Hold všímaví muži v.s. gantlemani nevymřeli;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná zahrada. Taková zahrada v zimě musí vypadat fakt nádherně. My jsme si letos udělali takový zateplený altán, vlastně takovou zimní zahradu, kam chodíme sedávat o sobotách na kafíčko s partnerem. No, byli jsme párkrát, protože není zase takové teplo a hlavně tam nejsou ta panoramata, protože je u nás pořád mlha. :( :D

    OdpovědětVymazat