neděle 11. července 2021

Výlet za humna

 Ani se mi nechce věřit, že jsem tu měsíc nebyla. Jak stárnu, tak mi čas běží nějak rychleji. Snažím se užívat si každičký okamžik, jak jen to jde. Pořád mám, co na práci. Jak v práci, tak doma, na zahradě, případně při nějaké činnosti, kterou mám ráda. Červenec jsem zahájila v milé společnosti našich přátel. Projevili přání vidět Valtice a Lednici, tak jsme si udělali výlet do míst, které notoricky dobře znám a kterými skoro denně projíždím při cestách do práce a z práce. První zastávkou byly Valtice. Kamarádka chtěla navštívit bylinkovou zahrádku a pánové si mezitím zašli na zmrzlinu. Pivko si nechávali na večer, když nepočítám nealko. Další zastávka byla na Kolonádě Reistna. Z ochozu je krásný výhled do krajiny kolem. Vzpomínám si, jak mě ta opuštěná stavba na kopci nad Valticemi v místě, kde vedla státní hranice, fascinovala, když jsem jako studentka jezdila vlakem do školy. Dřív se k ní nedalo dojít, takže mi musel stačit jen pohled na bílou stavbu v dálce. Z Valtic jsme se přesunuli do Lednice a vydali se na procházku parkem k Minaretu. Počasí nám přálo, naštěstí nebylo vedro jako v uplynulých a následujících dnech. Jako kdyby příroda věděla, že se chceme projít. Stále jsme měly témata k hovorům a navíc krásnou přírodu kolem sebe. Celý výlet jsme zakončili u Hraničního zámečku. Byl to úžasný víkend a těším se a další. Rija





































6 komentářů:

  1. Rijo, krásný výlet jste si udělali. Už můžu říct, že většinu míst poznávám, byli jsme tam před asi dvěma lety. Ty to máš za humny, to je super.:o)
    Přeji hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Jj ráno jedu kolem zámku v Lednici a odpoledne se dívám na Valtický zámek a Reistnu. A navíc ještě pohled na Mikulov.

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, zdravím. Tak to byl krásný výlet...Lednice a okolí je úžasná, moc se mě tam líbilo. Pěkně nafoceno. Měj se hezky a užívej léto. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, moc pěkný výlet. Ani v Lednici ani ve Valticích jsem nebyla, takže jsem ráda koukla na fotky.
    Hezké letní dny

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný výlet ! Na obou místech jsem byla, tak jsem si to Tvými fotkami trochu zopakoval.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Vzpomněla jsem si, že jsme tam byli asi před čtyřmi lety na dovolené a bylo tam nádherně. Díky za připomenutí, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat