neděle 25. července 2021

Karlovy Vary - Papilonia - motýlí dům

V Karlových Varech ještě zůstanu, protože těch zážitků mám víc. Když jsme vyjeli lanovkou k rozhledně, tak nás zaujala směrovka Motýlí dům. Slyšela jsem o tom, že takový dům je například v Brně, ale zatím jsem neměla příležitost ji navštívit. Překvapilo mě, že takový dům je i v Karlových Varech. Měli jsme čas (na dovolené člověk nikam nespěchá), tak jsme se šli podívat. Co vám budu povídat. Miluji přírodu a ráda fotím zvířata v přírodě, takže pro mě to byl ráj na světě. Chodit mezi motýly, pozorovat jak kolem vás poletují úžasně zbarvené druhy exotických motýlů, občas si nějaký i na vás sedne. Úžasný zážitek. Nevěděla jsem na co koukat dřív. Nejkrásnější byl velký modrý motýl. Musím nastudovat, co jsem vlastně viděla. V jednom koutku bylo možno spatřit i malé ptáčky. Pro mě to byl úžasný zážitek. Rija

























3 komentáře:

  1. Jaruško, Motýlí dům byl i nedaleko Františkových Lázní. Bohužel už pár let je zavřený. Škoda.
    Krásné kousky jsi zachytila!
    evice

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotografie a krásní motýli. My jsme před pár lety navštívili Schmetterlingshaus v Johnsdorfu, kousek od nás za hranicemi. Bylo tam také hodně nádherných motýlů. Měj se moc krásně a optruj se.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně jsi nám motýly nafotila.

    OdpovědětVymazat