neděle 25. července 2021

Karlovy Vary - Vánoční dům

Asi se divíte, že jít navštívit Vánoční dům uprostřed léta, je trochu zvláštní. Omyl, byl to ten nejbáječnější nápad, jaký kdy manžel dostal. Protože zajet se podívat do Vánočního domu, byl jeho nápad. Jen to bylo trochu, jako dráždit hada bosou nohou:-))). To bylo jako pustit dítě do nějakého kouzelného zámku. Jedna část byla věnovaná vánočním ozdobám, další vánoční vesničce a poslední muzeum medvídků. Nejdříve jsme se šli podívat na vánoční ozdoby a dekorace. Bylo to jako, když člověk přestoupí práh reality a ocitne se v pohádce. Všude spousta ozdob, dekorací v různých barvách, tvarech, na co si jen vzpomenete. Já měla oči jen pro medvídky. A že jich tam bylo. Vyberte si z toho množství dekoraci a nenechte tam celoživotní úspory:-))). Manžel se mi smál, protože mi přecházel zrak. Nakonec jsem si vybrala malou medvědí ozdůbku na medvědí stromeček, přívěšek na klíče a malého plyšového medvídka. Celou atmosféru umocňovala vánoční hudba. Naštěstí zbytek expozice bylo už jen muzeum. Kdyby ne, tak nevím, jak to se mnou dopadlo. V expozici vánoční vesnička, jsem nevěděla, co dřív obdivovat:-))). Jsem si myslela, že mám vesničku velikou. Kdepak, klidně můžu přistavovat dál:-))))). O muzeu medvídků se raději ani nebudu rozepisovat. Až uvidíte obrázky, uvidíte, jak moje srdíčko plesalo nad vystavenými exponáty. Musím říct, že ten kdo měl nápad s tímto záměrem, musel mít duši dítěte. Dovedu si představit, jak celá expozice musí působit na děti. Mě by odtud nedostali:-))). Dokonce v kavárně jsme dostali cukr s obrázky medvídků. No, co víc si přát. Rija

































4 komentáře:

  1. Domnívám se, že s tou svojí sbírkou medvídků a vánoční vesničkou budeš brzy jejich těžká konkurence! :-) :-) :-)
    evice

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, také bych nevěděla, na co se dívat dřív. Opravdu jako v pohádkovém království. :o) A hezké suvenýry jsi si koupila.
    Rijo, přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to tedy bylo podíváníčko. Ruku na peněžence bych musela držet vší silou.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Tam by se mi asi taky líbilo. A suvenýry sis vybrala pěkné.

    OdpovědětVymazat