pátek 29. března 2019

Zahrada na konci března

Krásný páteční večer přeji. Dnes jsem měla dovolenou a užívala jsem si krásný slunečný den na zahradě. Dopoledne jsem relaxovala v kuchyni:-). Včera jsem s kolegyní byla na medvědím česneku. Udělala jsem pár skleniček pesta a ještě zbylo na základ na špenát. Ochutila jsem si pomazánku na chleba a špetku šoupla do rizota, co jsem vařila k obědu. Než jsem dokončila práci v kuchyni, pračka vyprala prádlo a sluníčko usušilo. Teď přemýšlím, jestli mám vyžehlit nebo to nechat na ráno (ráno moudřejší večera:-) ). Odpoledne jsem chvíli upravovala záhonky. Pak jsem se pustila do skládání oblouku na růže, který mi včera koupil manžel. Řeknu vám, že to byla pěkná matematika. Nakonec jsem byla ráda, že mi manžel pomohl, protože spoje byly špatně předvrtané. Nic pro blondýny:-).  Oblouk krásně pasuje k nové treláži, kterou jsem osázela už v pondělí. Škoda, že ještě nic nekvete. Těším se až treláž i oblouk krásně obrostou. Ještě jedna treláž a oblouk čekají na své místo. Zvládli jsme dovézt další materiál a koupila jsem si sazeničky jahod a lísku. K večeru jsme si opekli buřty. Byl krásný den a i v podvečer, se dalo posedět venku. Už se těším, až budeme sedět venku a pozorovat hvězdy. Vypadá to, že vyhraje postel a žehlit se bude ráno. Pěkný večer. Rija





9 komentářů:

  1. Jaruško, dnes jste měli slavit, jak jsem slyšela. Ale u nás to bylo také vzdáno. Pěkný víkend vám přeje Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci mám dost dovolené, tak by byl hřích být někde zavřená.

      Vymazat
  2. Jaruško, to jsi teda byla o dovolence akční :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj došlo i na odpočinek. Odpočívat budu v létě, až budou vedra.

      Vymazat
  3. Rijo, já bych tu "stavbu" taky nedala, já nemám trpělivost. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi tedy byla pilná :-). Medvědí česnek jsem nikdy neměla, u nás na chalupě ani na chatě nevím, že by někde rostl. Asi si budu muset koupit nějaký na trhu, abych věděla, jak chutná
    hezký víkend - vypadá to, že bude slunečný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo já z medvědího česneku dělám špenát.

      Vymazat
  5. Jakmile zasvítí sluníčko a je venku cítit jarní vzduch, člověk neodolá a jde hrbit hřbet, mám to také tak. A teď tady hekám :o))).
    Ála

    OdpovědětVymazat