pondělí 11. března 2019

Jarní procházka

První březnový týden utekl, ani nevím jak. Pro mě byl tak akční, že jsem i pobyt u počítače omezila na nejnutnější. U nás je jaro v plném proudu. Sice zima nechce odejít bez boje a vystrkuje růžky, ale i tak je venku krásně. Kromě zahradničení, jsem si udělala čas i na procházku. S kolegyní jsme vyrazily opět podél Dyje, jen tentokrát po sněhu ani památka. Celý den jsme měly strach, že bude pršet a chvíli i pršelo, ale než jsme skončily v práci, bylo po dešti a svítilo sluníčko. Venku bylo nádherně. Ptáci zpívali, kvetou kočičky a dokonce jsme viděly kvést podběl. Byl zatím jen maličkatý, ale byl. Ani se nám nechtělo věřit, že jsme ušly šest kilometrů. Hrozně rychle ten čas utekl. Už se těším na další procházku. Příroda se pořád mění a je na co se dívat. Rija









3 komentáře:

  1. Krásná procházka. Já dneska po práci mazala ke kadeřníci - moje odrosty už po zásahu volaly. Zmokla jsem naštěstí jen cestou tam, cestou domů už to bylo bez kapek. Počasí dneska bylo opravdu blíznivé - vítr, snih, déšť, sluničko...

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda takové procházky. Včera jsem se chystala, ale nebylo z toho nic. Dopoledne bylo slunečno(jako je i teď), ale odpoledne vánice,nepříjemno. Tak jsem zaplula do knihovny, přinesla si knížky a z procházení nebylo nic.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. Sálá z nich takový klid :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat