neděle 17. března 2019

Březen na zahradě

Další březnový víkend končí. Než se člověk stihne nadechnout je víkend fuč. A pořád mám plné ruce práce. Pro nás s manželem, byl opět pracovní. Manžel se včera pustil do vyrovnání prostoru podél stodoly. Za pár týdnů by tam měl vyrůst nový záhon. Jsem ráda, že mi manžel pomohl, protože mě do země nešel rýč vůbec zarazit. Tak jsem jen vybírala kořeny a plevel z hlíny. Přestože foukal vítr, tak jsme na zahradě vydrželi celý den. Tedy v poledne jsem, po vzoru našich babiček, na hodinku rozjímala v kanafasu. Ten čerstvý vzduch mě úplně odrovnal. Nabrala jsem síly a ještě v podvečer šla na procházku s Nelou. Od pátku je ostříhaná, tak jsem měla co dělat, abych jí stačila. Na dnešní den předpovídali teplo, jenže ráno jsme se probudily do bílého dne. Mlha byla hustá tak, že by i Rákosníček nenašel rybník. Nedalo mi to a pustila jsem se do prostříhání vrby. Čas od času na jaře uřežeme větve, ale po loňském řezu má krásné větve, tak jsem ji jen prostříhala korunu a odřezala větve, které byly moc nízko. Než jsem připravila oběd už vykukovalo sluníčko. Odpolední kávu jsme už pili venku. Předpověď nakonec nelhala. Teploměr se u nás vyšplhal až na 23 stupňů. Celý den jsme pracovali na zahradě. Nasadila jsem všechny kytky, co jsem si v týdnu koupila, pár přesadila z bodu A do bodu B:-). V týdnu mají přijít mrazíky, tak budu doufat, že nám se vyhnou, protože každou chvíli čekám, že rozkvetou narcisy, okrasná třešeň a mandloň. Takže mráz opravdu ne. Jdu srovnat kosti a zítra hurá odpočinout do práce:-) Rija
Medvědímu česneku se u nás líbí, krásně se rozrůstá.


2 komentáře:

  1. Pořádná porce záhonů - to budeš mít pořád co dělat. U nás bylo dneska nádherně, tak jsme obuli pohory a vyrazili na výlet.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, vy jste pracovali na záhonech, u nás se navážely kamínky. Měj se pěkně. Marcela

    OdpovědětVymazat