neděle 20. ledna 2019

Konečně

Už v loňském roce jsem si všimla, že ke krmítku nelétají žádní ptáčci. Přikládala jsem to tomu, že krmítko je staré a rozpadající se. Proto jsem toužila po novém, ke kterému budou létat houfy ptáčků. No, chvíli to trvalo, ale před Vánoci jsme krmítko pořídili, ale ptáčci nikde. Poctivě jsem chodila krmítko kontrolovat, ale semínek neubývalo. Někde jsem četla, že do krmítek lidé dávají kousky jablíček a ořechy. Včera jsem do krmítka přidala kousky jablka a vlašské ořechy. A ejhle, ráno se v krmítku jen hemžilo sýkorkami. Zem byla plná vrabčáků. Žádného dalšího ptáčka jsem neviděla. Budu doufat, že v nadcházejících mrazivých dnech ptáčci budou krmítko okupovat a já budu mít, co pozorovat. Staré krmítko manžel slíbil opravit a příští rok snad budeme mít dvě pozorovatelny. Je to lepší jak televize. Rija


6 komentářů:

  1. Krásné krmítko jste ptáčkům pořídili :-), tam budou určitě létat rádi.

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, hezké krmítko jste si pořídili. I já dala do krmítka nakrájené jablko a pak jsem ho vyhazovala scvrklé. Asi ho ptáčci nechtěli, nevím. Jinak sypu slunečnici a ovesné vločky a ty mizí rychle, slunečnice zůstává. :o)
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ovesné vločky vyzkouším. Díky za radu. Pohodový příští týden.

      Vymazat
  3. To je opravdu parádní krmítko!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, chvilku to trvalo, než si cestu našli, viď. Ale teď už bude na co koukat :)U nás baští slunečnici hodně. A ovesné vločky a vlašské ořechy. Ty jim vždycky rozbiju na půlky, čtvrtky a oni si je vyzobají :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat