pátek 3. prosince 2021

Patchworková výslava

 Po roční pauze se letos opět konala patchworková výstava. Chodím na ni pravidelně, už několik let. Vždy se najde nějaká kamarádka, která jde se mnou. Letos jsem měla smůlu. Nezbylo nic jiného, než aby se obětoval manžel. Vůbec neprotestoval a šel se mnou. Po tak dlouhé odmlce jsem byla natěšená, jakou krásu zase potkám a nad čím moje srdce zaplesá. Všem, kdo dokáží tu nádheru vytvořit, by měli pozlatit ruce. Já jsem kolikrát ráda, když zvládnu šít rovně:-))). Trefili jsme se do výborného času. Kromě dvou dalších návštěvníků, jsme byli jediní. Bylo to úžasné, ale příště půjdu raději s kamarádkou. Přeci jen ženská má větší pochopení pro zkoumání jak to bylo ušito, či jaké barvy zkombinovány. Chlap si vystačí jen se svým hmm:-))). Každopádně to bylo úžasné a v této divoké době, se mi podařilo na chvíli vypnout a myslet na něco jiného. Každý rok si koupím nějakou drobnost a přispěji na nějakou dobrou věc. Letos jsem si koupila dvě prostírky, ale jednu jsem darovala mamince. Holky máte můj veliký obdiv, jakou krásu umíte vytvořit. Zvu vás na malou prohlídku. Rija























5 komentářů:

  1. Moc hezká výstava Jari a moc pěkně jsi ji zdokumentovala. Děkuji za hezkou podívanou a přeji Ti krásný večer..

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, to je krásná výstava a ještě hezčí dílka. Obdivuji tvořivé ženy, co toto dokáží sešít. :o)
    Měj klidný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi patchowork líbí a obdivuji všechny, kdo něco takového umí vytvořit. A když u nás byla patchoworková výstava, tak jsem na ni raději vzala mámu :), manžel by to problěhl závodním tempem

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tam by se mi taky líbilo !
    Hezký adventní víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat