čtvrtek 23. prosince 2021

Čtvrtá adventní

 Advent končí a před námi je asi nejkrásnější den v roce. Přípravy u nás vrcholí a jako tradičně jsem si dny před Štědrým dnem pěkně zkomplikovala:-))). Poslední dobou jsem přemýšlela, jak naaranžuji sváteční tabuli. Každý rok je téměř stejná a moc ji neměním. Vypadalo to, že i letos půjdu v zaběhnutém stylu. Jenže jsem uviděla krásné skleničky, které mě hned na první pohled okouzlily a musela jsem si je pořídit. Jenže najednou se mi zdálo, že to není ono. Otevřela jsem skříň s nasyslenými látkami a přemýšlela jsem, které budou ty nejlepší. Byl to boj. Variant bylo několik, ale nakonec vyhrála asi ta pravá. Uvidíme. Mezitím ještě Ježíšek požádal o pomoc a šití bylo najednou trošku víc, než jsem předpokládala. A abych to neměla tak jednoduché, tak to vypadá, že mezi svátky nebudeme sami. A teď začal hlodat červíček, jestli by tedy nebylo rozumné něco upéct, když už jsou ty Vánoce. No a protože se z červíčka vyklubal pěkný červ, tak jsem dnes upekla ještě pátý druh cukroví a na lince kyne vánočka. Co bych pro atmosféru Vánoc neudělala (jen jsem měla začít už v listopadu:-)))) ). Aby se mi nezkrátily žíly, tak jsem trošku přerovnala obývák. Přestože jsem se snažila vybrat malý stromeček, aby moc nezavazel a on nám snad narostl, nebo co:-))). Tím jsme zakončili adventní čas a do Štědrého dne chci vstoupit v poklidu. Rija









8 komentářů:

  1. Máš to hezky připravené.- My už také jdeme do finiše. Zítra přijede syn a tak už se budu věnovat jen úpravě večeře

    OdpovědětVymazat
  2. Jari přeji Ti krásné a pohodové prožití Vánoc hlavně v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jaru, ty skleničky bych brala okamžitě. S těmi to budou ty pravé Vánoce, které si užijte v radosti, pohodě a zdraví. Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Také my jedeme ve vánočním stylu. Přeji pohodové dny prožité ve zdraví.🎄

    OdpovědětVymazat
  5. Riji, přeji Ti krásné vánoční svátky, plné pohody, radosti, lásky a splněných přání. D.

    OdpovědětVymazat