neděle 28. listopadu 2021

První adventní

Dnešním dnem začal klidný adventní čas. Pořád jsem se nějak nemohla naladit na příchod adventu a Vánoc. Každý rok už od začátku října vyhlížím, co nového objevím a bez čeho tentokrát nemůžu být a letos se mi nedařilo. Už to vypadalo, že snad ani zdobit nebudu. To správné těšení mě chytlo, když jsem objevila další drobnosti do vánoční vesničky. Týden jsem tu přistavovala základ, aby se mi všechny ty věci vešly. Pokusila jsem se vymodelovat hory, ale spíš se to podobá chrupu indiánské stařeny, než horám, ale při troše fantazie:-))). Vymodelovala jsem i kopec, protože jsem viděla krásné figurky na saních a lyžaře. První zdobení mě chytlo v pátek. Měla jsem dovolenou a přivezli okno do zimní zahrady. To byla poslední věc, která tam chyběla. Pro letošní rok máme hotovo. Když řemeslníci odjeli pustila jsem do úklidu a vytáhla světýlka. Postupně jsem se přesunula domů. Manžel utekl pro jistotu v sobotu do práce, aby náhodou nedostal nějaký úkol. I tak ho to mé šílenství neminulo. Ozdoby mám krásně srovnané v krabicích a konečně došlo i na popisky na krabicích, aby bylo už na první pohled jasné, co mám kde hledat. Nechtějte vědět, kolikrát jsem jednotlivé krabice měla za ty dva dny vytažené a kolikrát jsem hledala danou věc, kterou jsem nutně právě teď potřebovala, abych mohla uskutečnit svůj záměr:-))). Manžel se uklidit do bezpečí své pracovny a jen zpovzdálí pozoroval a monitoroval situaci. Občas vypomohl nějakým nářadím, či bateriemi. Nakonec jsem vše našla a umístila na své místo. Každý den si přitopíme v zimní zahradě, posedíme u šálku kávy a pozorujeme padající sníh a krmítko plné ptactva. Nemusíme ani na hory:-))). První svíčka už hoří a já můžu do adventního času vkročit v klidu a pohodě. Letošní adventní čas si chci vychutnávat v pohodlí domova. Rija















7 komentářů:

  1. Máš hezky vyzdobeno. Tak krásný Advent

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, zdravím. Máš to krásně načinčané všechno. Ale ta vesnička je kouzelná! Vše jako z pohádky... Krásný advent přeje Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Rijo, krásné nazdobené máš. Také se pomalu chystáme, jen nechápu, kam tak rychle utekl listopad? Bojím se,že Advent uteče ještě rychleji.
    Příjemné posezení v zimní zahradě. Také miluji pozorovat krmítko s ptáčky a občas vidím i srnky, jak si jdou na zahrádku.
    Krásný kouzelný čas.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásnou výzdobu. Přeji Ti nádherný čas adventu v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  5. Nazdobeno máš moc hezky, tak si to uživej !
    Příjemný čas adventu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám na tu tlačenici v krmítku :o)
    Přeji hezký adventní čas. J.

    OdpovědětVymazat
  7. Tvá zimní zahrada je skvost. Fatk zelenám závistí.:-D

    OdpovědětVymazat