čtvrtek 30. prosince 2021

Povánoční střípky

 Dlouho očekávaný den utekl, ani netuším jak. Celý advent jsem se těšila, jak si ty letošní svátky užiji u pohádek, protože jsem si vše naplánovala, tak abych mohla relaxovat u pohádek. Jenže ouha, něco se někde pokazilo a mě televize nějak nelákala. Viděla jsem vesměs ty večerní, jako hlavní program. Přes den na televizi nedošlo. Na Štědrý den, ostatně jako každý rok, jsem balila dárky. Netuším, čím to je, ale každý rok mám dárky nakoupené s předstihem, obalový materiál také, ale na balení dojde až na Vánoce. Každý rok si naplánuji, jak tentokrát originálně dárky zabalím a pak jsem vděčná za lepící pásku:-)))). Letos jsem se rozhodla, že to moje ledabylé balení trošku ozdobím a ještě na poslední chvíli jsem vystřihovala z časopisu, překrásné jmenovky. Sice jsem si s tím dost dlouho hrála, ale i tak jsme vše zvládli v klidu a pohodě včas. Já se alespoň na chvíli zastavila a uklidnila, protože vystřihování není zrovna moje hobby. Týden před svátky jsem si usmyslila, že stejně něco musím upéct:-))). Nakonec z toho bylo pět druhů. Navíc jsem zjistila, že moje sváteční tabule je okoukaná, tak jsem si ještě rychle vymyslela změnu a ušila nový napron a prostírání. Klasika, jako obvykle vše na poslední chvíli:-))))). Sama jsem se divila, že v tom zmatku, který jsem si vyrobila vlastní vinou, jsem zvládla upéct i dvě vánočky a jako zázrakem ani jedna nepraskla, ani jinak se nezdeformovala. Jednou podělím maminku s tetou a druhou sníme my. Vše šlo dobře, jen maličko zastávkoval stromeček. Pořídili jsme si nový stojan a stromečku se nejspíš nelíbil, tak upadl. Naštěstí jsem na něj letos nedala moc skleněných ozdob, tak moc střepů nebylo. Kéž bychom měli štěstí po celý následující rok:-)))). Ježíšek byl štědrý a chodil hned natřikrát. Poprvé jsme byli jen sami dva, druhý den dojela maminka s tetou a v úterý přijeli kluci a měli jsme další nadílku u babičky. Musela jsem být opravdu hodná, protože tolik dárků jsem ani nečekala. Přála jsem si parní čistič a Ježíšek mi přání splnil. Dalším úžasným dárkem bylo internetové rádio, protože u nás na konci světa je signál takřka zázrakem. A další dárky byly nádherným bonusem. Velkým překvapením byla fontána na zahradu na solární pohon. Teď jen najít nejvhodnější místo a vytvořit kolem něj zajímavé pozadí. Mám do jara o zábavu postaráno. Dalším šokem byla sada yankee candle. Po něčem podobném jsem dlouho toužila, jen jsem nenašla tu pravou k nám. Ježíšek našel. No a v neposlední řadě překrásný tepaný vysoký tříramenný svícen. Kniha, nádherný diář se zajímavou tužkou. květináč a šátek. Samozřejmě toho bylo mnohem víc. Celou vánoční atmosféru jen umocnil sníh, který u nás začal padat na první svátek a vydržel do včerejšího dne. Bílé Vánoce si tady snad ani nepamatuji. Stejně nejkrásnějším dárkem pro mě bylo, že jsme se všichni sešli pohromadě a společné chvíle jsme si báječně užili. Nedaří se nám to tak často, sejít se všichni naráz. Tak snad se v tom nadcházejícím roce budeme scházet častěji. Rija

















2 komentáře:

  1. Krásné fotografie z Vánoc. Máte moc hezký stromeček. Přeji Tobě i Tvé rodině v novém roce 2022 hlavně hodně zdraví, štěstí, lásky, pohody a spokojenosti, ať se vám splní i ta nejtajnější přání.

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, užili jste si krásně vánoční svátky a dostala jsi parádní dárky. Je vidět, že jsi byla celý rok hodná.
    Do nového roku Ti přeji pohodu, radost, štěstí a hlavně pevné zdraví. D.

    OdpovědětVymazat