neděle 5. prosince 2021

Výzva "Sníh"

 Na blogu Jiřinky, jsem se dočetla o další fotografické výzvě. I když ona výzvu vyhlásila, před prvním sněhem a já si to přečetla, až už sníh u nás roztál:-))). No nevadí, doufala jsem, že o víkendu nějaký ještě napadne. Nenapadl, naštěstí Jiřinka připsala, že to může být jen na téma sníh. Tak jsem zapátrala v svých archívech a objevila pár starších fotek od nás. Krásná zima byla u nás v roce 2018. Sice jen pár dní, ale sněhu bylo dost. Tak malá vzpomínka na sníh. Do příští výzvy už dám reálné fotky, ale jak jsem minulý týden konstatovala, sněhu bylo víc než dost a teď až do jara neuvidíme žádný:-)))). Krásný večer. Rija








4 komentáře:

  1. Hezká vzpomínka na jednu z minulých zim.

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, krásné vzpomínkové fotky.
    Přeji i pohodový týden. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, krásné fotky, krásná vzpomínka. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  4. Jari to jsou moc hezké fotografie. U nás také sníh vždycky napadne a hned roztaje. Dnes zase sněží a je to spojeno navíc s ledovkou. Měj krásný nový předvánoční týden a opatruj se.

    OdpovědětVymazat