neděle 5. prosince 2021

Druhá adventní

 Krásnou a pohodovou druhou adventní neděli. My ji měli klidnou a pohodovou. Bez stresu a pobíhání. Včera jsme si na skok zajeli do Brna. Manžel dopoledne oznámil, že jsem byla hodná a Mikuláš nemá nic do punčochy. Což nebyla pravda, ale nebylo to překvapení:-)))). Překvapení jsem nakonec stejně neměla, ale Mikuláš mi dnes udělal radost a donesl další doplňky do vesničky. Konečně mám na kopci lyžaře a snowbordisty. No a když už je tam horská krajina, tak přibyl i šikovný zálesák u ohníčku:-))). Udělala jsem pár nových dekorací, změnila věneček na dveřích a trošku přerovnala verandu a vánoční vesničku. Manžel konstatoval, že máme malý dům:-)))). Včera jsem uvařila punč a když už jsem byla v tom vaření, tak jsem udělala větší množství a dnes jsme si u rozsvícení druhé svíčky, u krbu a vánočních písniček udělali příjemné odpoledne. Pak jsme se šli ještě projít do sychravého podvečera. Potkali jsme krásného čerta, s Mikulášem a andělem. Odpoledne se u nás na chvilku zastavila maminka s bráchou a tím malým torpédem. Než jssme se stihli rozkoukat, tak malý proletěl domem jak vichřice. Tentokrát měla problém zareagovat i Nelinka. Jen chudina stála a koukala. Doufám, že i vy jste měli krásný a pohodový adventní víkend. Rija
















1 komentář:

  1. Rijo, vidím, že sis neděli skutečně užila!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat