pondělí 24. prosince 2018

Štědrý večer

Krásný večer. Nejkouzelnější večer v roce se pomaličku chýlí ke konci. Nevím, jaký byl u vás, ale my jsme jej prožili v klidu a pohodě. Ráno jsme si u Zlatovlásky vypili kávu a ochutnali vánočku. Mimochodem se mi letos moc nepovedla. Protože mi každý rok praskne, tak jsem ji chtěla vyzkoušet ze šesti pramenů, místo klasicky 4,3,2. Trošku mi překynula, takže místo vánočky vznikl takový olgoj chorchoj. No alespoň byla u nás legrace. Nazdobili jsme stromeček a především jsme si povídali. Den utekl jako voda, zlaté prasátko jsme opět neviděli a letos jsme se snad poprvé postili :-). Po večeři jsme šli rozbalovat dárky. Ježíšek vyslyšel mé přání a dostala jsem elektrickou lupínkovou pilku a pořádnou desku, ze které budu vyřezávat. Manžel sice podotkl, že by měl napřed vybavit lékárničku, než se do něčeho pustím, ale přeci ho nezabiji právě na Štědrý den. Nikdy bych nevěřila, že i pes může mít tak velkou radost. Nelince dárky nebalíme. Kdysi jsme to zkusili, ale ten svůj si nevyčmuchala. Za to okamžitě pozná, že plyšák pod stromečkem je pro ni. Než jsme usedli k rozbalování dárků, tak jsme se zdrželi focením stromku, protože stárnu a za celý den jsem si nevzpomněla :-). No jo, Němec už je u nás nastěhovaný na trvalo. Nelinka sice věděla, že ten tygr pod stromečkem je její, ale nedostala pokyn, tak kňučela a kňučela. Za to po vybídnutí, že si může tygra ulovit, málem radostí ulovila stromeček. Vyfackovala tygrem podlahu a blaženě usnula na pohovce. Teď máme za sebou pravidelnou štědrovečerní procházku a Nelinka spokojeně oddychuje s Mášou na pohovce. Musím, říct, že můj Ježíšek je frajer, protože poslouchá až za roh. Splnil většinu přání. Je vidět, že jsem byla zase celý rok hodná. Zítřejší den věnuji tvoření. Jsem zvědavá, jak mi to půjde. Krásný zbytek svátečního večera. Rija




Žádné komentáře:

Okomentovat