pátek 28. prosince 2018

Pálavské vrchy

Při naší pravidelné noční procházce a pohledu na nebe, povídá manžel, že dnes bude krásně a že bychom mohli někam vyrazit. Abychom si den pořádně užili, tak vyrazíme ráno. Doma ještě mrknul na předpověď a prý má být polojasno, tak vyrazíme na Pálavu. Nebyli jsme tam moře let, tak proč ne. Ráno mě vzbudilo lehounké ťukání kapek deště na parapet. Venku prší. Naštvalo mě to hned dvakrát. Za a) jsem nechala venku prádlo, které běžně přes noc nenechávám a za b) z výletu nebude nic. Vůbec se mi nechtělo z postele. Pustila jsem se do praní a než jsem se dvakrát otočila začalo vykukovat sluníčko. Nestihli by jste napočítat do tří a byli jsme oblečení a připravení na cestu. Před půl dvanáctou jsme byli za Klentnicí a vyrazili na vrchol. Šlo se krásně a ani lidí nebylo moc. Jen na návětrné straně foukal ledový vítr. Musela jsem si sundat šál a ovázat si hlavu, aby mi nenafoukalo do uší. Postupně se vyjasňoval obzor a já se mohla kochat výhledem do okolí. Pozorovala jsem z výšky místa, kde jsme v létě jeli na kole. Každý den se kochám pohledem na Pálavu, když jedu do práce. Je to takový můj symbol domova. Vidím Pálavu, jsem doma. Výšlap jsme si opravdu užili, nikam jsme nespěchali a za odměnu jsem byla pozvána na vynikající oběd. Máme to krásnou zem. Rija


















10 komentářů:

  1. Oh - krásný výlet. Na Pálavě jsem ještě nebyla, tak jsem ráda koukla na fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se přijeď podívat. Je tady hezky. Odkud jsi?

      Vymazat
  2. Pálava je úžasná, objevili jsme ji před 3 lety, byl červenec, netušil jsem tehdy, že za dva měsíce budu v Lednici začínat dálkové studium... Od té doby jsem byl na Děvíně několikrát, srdeční záležitost. Dík za zimní fotky. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc zimní nejsou, řekla bych že spíš jarní, ale zima snad ještě bude. Ty jsi zahradník?

      Vymazat
    2. snad budu :-) možná v červnu :-) změna v půli života

      Vymazat
  3. Pálava je krásná, byla jsem tam asi před deseti lety, (možná je to už i déle) a moc se mi tam líbilo. Krásné snímečky. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Rjo, Pálava je nádherná, díky za připomenutí. Už jsem tam dlouho nebyla. Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! Jak já u se k vám těším!
    Jaruško, měj se krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná podívaná! Díky za zprostředkování!
    evice

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, vše nej do nového roku, hodně zdraví.

    OdpovědětVymazat