úterý 6. února 2024

Ráno na nádraží

Tento týden jsou u nás prázdniny, a tak opět jezdím vlakem. Vyšlo mi to krásně, rána jsou teplá a neprší. Včera sice foukal vítr, až jsem měla pocit, že mě povalí, ale dnešní ráno bylo tiché a klidné. Než přijede vlak, mám chvíli čas pozorovat okolní krajinu. Tedy spíš zvuky a ticho. Za pár týdnů to bude s pozorováním lepší. Dnes m ke štěstí stačil srpek vykukujícího Měsíce. Vyčaroval kouzelné ráno. Příjemným ránem jsem začala příjemný den. Odpoledne jsem se byla projít po zahrádce a objevila kvetoucí talovíny. Zrovna dnes jsem prosila kamarádku, aby mi pár rostlinek věnovala. Nemám tušení, odkud se na zahrádce vzaly, ale jsem ráda. Poslední fotka je ze včerejší procházky. Na jednom obrázku dva různé druhy volavky. Pohodové dny.  Rija










6 komentářů:

  1. Krásná ranní reportáž a ten talovínek - slibný náznak jara. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotografie Jari. To u nás už vítr fouká od neděle, tedy třetí den a obloha je zatažená. Zima není, ale vítr teploty pocitově snižuje. Tak že to ani na velké chození po venku není. Ale už se těším na jaro. Dnes jsem koukala, že už letou sněženky a bledulky. Čemeřice už vyráží poupátka...Těším se na první kvítky. Přeji Ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Srpek měsíce jako vymalovaný. U nás na zahrádce vykukují zatím jen lístky sněženek.
    Měj pěkné dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. 👍👍👍 Na dálku chválím a tleskám.

    OdpovědětVymazat
  5. Rijo, prima fotky měsíce. Ráda jsem nakoukla.

    OdpovědětVymazat
  6. Rijo moc hezky jsi zachytila měsíc ! Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat