čtvrtek 29. února 2024

Poslední únor

Neskutečné, pomaličku končí únorový den. Nechce se mi ani věřit, že už máme za sebou dva měsíce tohoto roku a to nám okolnosti nadělily jeden den k dobru. Nějak mi to moc nepomohlo, stejně pořád nestíhám. Myslím si, že i kdyby měl den padesát hodin, tak nebudu stíhat. Ale abych nebyla tak moc kritická. Kamarádka mi poslala zajímavou inspiraci a musela jsem vyzkoušet. Největší legrace byla, vymyslet základní kruh. Ještě štěstí, že mám v okolí chlapy, kteří mají logické myšlení:-)))). Co byste taky chtěli po blondýně:-)). Nakonec vše klaplo a mohlo se šít. Zatím provizorní místo, ale s výsledkem jsem spokojená. Skoro ve stejném čase další inspirace. Stačilo otevřít skříň, vytáhnout látky a ušít. Mezi kostičkami a proužky se vešlo ještě jedno jarní šití (časem na něj také přijde). Jen kolem zahrádky kroužím jak mlsný pes a bez valného výsledku. Nějak mě to pořád nebere. Pak se okolnosti posbírají jinak a bude se kopat, dláždit, budovat. Jedete koupit sáčky do vysavače a kroky vás zavedou jinam, plechové dekorace musí jít s vámi. Naprosto přesně vím, kam ty věci dám. Náhodou pak jdete do zahradě a vidíte krokus a jaro už leze i na vás. Musela jsem koupit macešky. Sněhulákům u nás prostě odzvonilo. Určitě nás zima ještě potrápí, ale posledním únorem pro mě skončila zima a zítra hurá, zabořit prsty do země a bude po dámě. Otlačená kolena, smutek za nehty a prsty plné trnů a drobných ranek a v neděli už se začnu těšit do práce, protože kdyby byl více denní víkend, tak se nepostavím. Takže jaro vítej a hurá na to. Rija







8 komentářů:

  1. Jari to jsou nádherné věci jy, které jsi ušila. Máš šikovné ruce i super nápady. Také chodím kolem záhonku před domem jako mlsný pes. Sněženky kvetou, bledule už odkvétají, vykvetly primulky i když ta jedna bílá je cvok a kvete celou zimu. Tak se připojují a také volám: "Jaro vítej!!!" A proč ne, vždyť to máme ve jméně že 🤣💐🌞

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké dekorace si vykouzlila, Rijo! A jak čtu, už tě to taky táhne na zahradu... Tak už jsem koupila pevní macešky :o)
    Tak vzhůru do jara!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, ty věnečky (nevím jak to nazvat jinak) se mi moc líbí, hlavně v kombinaci se srdíčkem.
    Kytičky k jaru patří, já zatím koupila petrklíče. Dnes jsem okukovala zahradu a zjistila, že hortenzie už mají otevřené pupeny a první lístečky. Pokud vyjde předpověď a zima ještě udeří, je mi jasné, že to zmrzne. Cibuloviny, které kvetou nebo zatím raší, přežijí.
    Jinak vzpomínám na doby, kdy jsem chodila do práce a na jaře každé pondělí jsem se plazila na tramvaj a pak seděla za stolem a byla ráda, že se moc nemusím hýbat.
    Měj prima jarní dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno je moc pěkné - věnce, polštářek i dekorace.
    A MMCh - taky mám pocit, že nic nestíhám...

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, jsi pilná a šikovná včelka. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten věneček je moc dobrý nápad !!! Možná se budu opičit :-).
    Polštářek je taky OK a dekorace ? To by byl skoro hřích nechat je bez povšimnutí.
    Pěknou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Rijo moc Tě zdravím. Máš to všechno moc hezké, jsi šikulka ! Taky se těším na nákupy kytiček, ještě nemám nic, špatná zdravotní situace v rodině... Pa Lenka

    OdpovědětVymazat