středa 31. ledna 2024

Leden končí

Neskutečné. První měsíc letošního roku je pryč. Utekl, jak voda v řece. Mám pocit, že první měsíc roku je čím dál hektičtější a plyne pořád rychleji. Ne, nebojte se, nebudu naříkat. Já jsem pomalejší. Ale kromě práce, jsem zvládla vytáhnout stroj a uvolnit kousíček místa ve skříni (ale fakt jen kousek, jednu novou jsem si koupila). Pokaždé, když uklidím vánoční dekorace, mám dilema, jestli nechám vzdušné bydlení, nebo vytáhnu další dekorace. Venku přituhovalo, tak přišly na řadu vločky. K vločkám přibyli sněhuláci. Jenže znáte to, chtělo by to něco..... Uviděla jsem látku, před očima jsem uviděla další dekorace a hurá na to, ale když je venku stroj, tak ještě tohle a tohle a víkend je krátký, tak přijde na řadu další víkend a venku je skoro jaro. Ale koncem ledna přeci nedám zajíce a kuřátka. Jedno malé tvoření je hotové a další čekají na dokončení. Šiji, dokud mě to baví. Zatím jen jednoduché, složitější možná časem. Však to znáte, kdo si hraje nezlobí. S mou rychlostí, bych ale přeci jen měla přejít na ty zajíce, ať pak nedělám jarní výzdobu v létě:-)))). Pohodový vstup do měsíce února. Zima určitě ještě bude. Proto zůstávám u zimy:-).  Rija







6 komentářů:

  1. Jéééé, tu látku, co máš na běhounu, mám taky. A mám z ní čtvercovou pokrývku na stůl. Ušila jsem z ní i vánoční prostírání pro vnučku sebou do Saudské Arábie, kde teď pracuje v královské nemocnici :-)).
    On člověk už bych tak chtěl jaro, ale zapomíná, že je únor- zimní měsíc. :-))))
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jari, máš to doma moc krásné a útulné. Jsi moc šikovná a umíš si udělat krásnou výzdobu. Přeji ti, ať se podaří stihnout i ty zajíce. Krásný nový měsíc - únor. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc se mi líbí domečky. Mám pro ně taky slabost.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, utíká to - člověk se ani nestačí otočit a měsíc je fuč. Ale zajíce určitě stihneš

    OdpovědětVymazat
  5. Rijo, máš to doma moc pěkné. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ráda jsem k tobě opět nakoukla.Zdejšímu obchodu s látkami se úspěšně vyhýbám, mají tam moc pěkné látky a je to pro mne nebezpečné místo. Všechno by se mi hodilo!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat