sobota 13. ledna 2024

Kouzlo okamžiku

Musím říct, že prvních 14 dní letošního roku uteklo tak rychle, že mám pocit, jako bych večer usnula a vzbudila se místo ráno, až za 14 dní. Šílené. Minulý víkend jsem odstrojila stromeček a uklidila vesničku. Opět nastalo takové mrtvé období. Nejraději bych se uložila k zimnímu spánku a vzbudila se na jaře, až se bude dát kopnout do země:-))). Sem se mému oku podaří uvidět krásu cestou z práce. Nejinak tomu bylo i ve středu. Obloha vypadala nádherně. Zapadající sluníčko a oblaka vytvořily úžasnou podívanou. Snažila jsem se něco málo zachytit z auta, ale kvalita našich vozovek je naprosto katastrofální, takže nerozmazaných záběrů mám velice málo. Sem tam se mi na snímcích objeví část auta:-))). Ale i tak si myslím, že je to nádherná podívaná. Na tento víkend jsem si naplánovala zajímavější činnost, tak snad budu brzy hotová. Přeji krásný pohodový víkend. Rija








5 komentářů:

  1. Tomu říkám barvy, vzory a tvoří příroda. Hezké efekty.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou nádherné fotky,taky ráda fotím západy sluníčka.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu, začátek letošního roku nebral fakt děsnou rychlost. Na jaro se sice také těším, ale na druhou stranu mě děsí ta rychlost. Fotky jsou parádní, já takovou krásu v Praze ani nemám šanci vidět. Zdravím, pá 😊😀

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásný úlovek !!! Nebe umí zaujmout.
    Ano letí to. Zítra už bude polovina ledna. Uteklo mi to taky ani nevím jak. Dnes u nás nachumelilo, tak jsem zvědavá, jak to dlouho vydrží. Mně by nevadilo, kdyby třeba do konce ledna. Ale pak v únoru já už ve vzduchu cítím jaro :-).
    Měj klidnou neděli a pěkné další dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Rijo, krásné nebe ! Hezké dny, Lenka

    OdpovědětVymazat