pondělí 1. ledna 2024

První letošní

První letošní příspěvek a první letošní procházka. Doufám, že jste silvestrovské veselí prožili v poklidu a do toho nového roku vykročili tou správnou nohou. U nás jsme viděli tři nádherné ohňostroje a protože Nelinka už špatně slyší, tak je přežila v poklidu. Krásně nám ten nový rok začal, je pondělí a začíná tak nejen nový rok, ale i týden. Musela jsem dnes porušit všechny zvyky a tradice. Včera jsem vyprala zbytek prádla, ale už mi nestihlo uschnout a o nějakém žehlení nemohla být ani řeč. Nechtěla jsem prádlo nechat zbytečně ležet, tak jsem se u žehlení alespoň trošku protáhla. K obědu jsme tradičně měli čočku. V noci pršelo a tak ráno a dopoledne bylo pošmourné. Krmítko bylo v obležení a před domem mi strakapoud poskytl úžasnou podívanou. Pozorovat ho, bylo mnohem zábavnější, jak televizní program:-). Jen fotky nejsou moc ostré, fotila jsem přes záclonu. I tak jsem ráda, že jde strakapoud vidět tak hezky. Odpoledne jsme vyrazili na první novoroční procházku. Využili jsme sluníčka a vyrazili ke sklepům a vraceli se zpět podél hranic. Krásně jsme se provětrali. My si dali kávu a Nelinka usnula jak miminko. Vytáhla jsem nový zápisník a u praskání ohně v krbu, napsala první letošní zápis. Předsevzetí si nedávám, ale pro letošní rok udělám výjimku, budu se snažit užít si každý den, který mám před sebou.  Poslední volný den utekl a zítra s chutí do pracovního procesu. Vybavilo se mi, když jsem se chystala do školy. Úplně jsem slyšela větu, kterou mi maminka říkala pravidelně: "Máš nachystané pouzdro, ořezané pastelky". :-)))). Přiznám se, že při té větě jsem přemýšlela, jestli mám v tašce propisku, kterou vozím neustále sebou. No to víte, že tam nebyla, byla ještě v batohu, který jsem sebou měla na výletě. Takže už mám tašku nachystanou a budu doufat, že ráno budou ve vlaku topit. Pohodový první den nového roku. Rija





















8 komentářů:

  1. Rijo, hezké novoroční fotky, byť tedy vypadají malinko jarně ;-). Taky zítra vykročím do pracovního procesu. Přiznám se, že se mi nechce - klidně bych zůstala doma u rozečtené knížky a zbytků cukroví :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný diář máš. My včera nikde nebyly. Počasí nás tedy vůbec nelákalo i když už bych potřebovala pořádně provětrat o tom žádná.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jari moc hezká procházka. My od počátku prosince bojujeme s nemocemi a tak u nás sídlí antibiotika, čajíčky, teplíčko a preferujeme postel...nebo běháme po doktorech...Moc hezky nám tten starý rok nekončil a nový také zatím moc hezky nezačíná...Ale věříme, že se z toho vyhrabeme a bude zase dobře. Měj se moc pěkně. Přeji Ti krásné dny ve zdraví a pohodě.

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo přeju Ti pohodový nový rok, měj se hezky a buď zdravá. Já to mám jako Jaruška, už měsíc marodím. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný rok 2024 přeji. Mimochodem, ten diář je moc hezký.

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  6. Taká vychádzka chýba aj mne, neustále prší, nedá sa nikde ísť, len doma sedím.
    Paaa

    OdpovědětVymazat
  7. Popřeji také jen to dobré a především zdraví. Jiřina z N.,

    OdpovědětVymazat