středa 14. prosince 2022

Třetí adventní neděle

Neskutečné, už třetí. A proletěla kolem, jak létavice. Letošní adventní dny mi utíkají  moc rychle. V sobotu jsme si udělali výlet do Brna. Nebyl to sice moc dobrý nápad, ale chtěla jsem se potkat s milými lidmi a trošku zapomenout na starosti všedního dne. Chvíli to vypadalo, že manžel bude vdovec, protože tento blbý nápad jsem měla já. Ani ve snu mě nenapadlo, že se nenajde parkoviště, kde by se nedalo zaparkovat. Bohužel. Nakonec mě manžel vysadil na semaforu a sám kroužil po Brně a hledal místo. Našel. Já se mezitím dobře bavila. Vstřebávaly jsme adventní náladu a prohlížely si stánky na Zelném trhu. Pořídila jsem si krásné ozdoby s medvídky. Náš tradiční malý stromeček je plný ozdob s medvídky. Prošly jsme se městem, pokochaly světýlky, atmosférou a pochopitelně množstvím lidí. Manžel si prošel knihkupectví a jeli jsme domů. Část nedělního dne jsem věnovala úpravě venkovní dekorace. Ta původní se nějak nechtěla kamarádit se silnými větry, které se u nás dost často prohání krajinou. Doufám, že jsem výzdobu zabezpečila dostatečně a vydrží alespoň do Hromnic. Při té příležitosti jsem vyrobila ještě jednu malou drobnost. K večeru jsem vytáhla látky a tajně doufám, že bych z nich do Vánoc mohla vzniknout vánoční dekorace. Ne že bych neměla co dát na stůl, ale znáte to. Jdete koupit knoflíky a z regálu na vás mává látka. Nevíte, co z ní ušít, ale musíte si ji přinést domů, ačkoliv máte látek tolik, že je nemůžete do smrti upotřebit. Ale prostě musíte. Pak ji doma rozložíte a zjistíte, že nemáte žádnou na kombinování. Tak jdete do galanterie a koupíte na kombinování a další dvě, co by se na něco mohly hodit. Prostě začarovaný kruh. Dnes jsem zjistila, že nemám balící papír na dárky. Doufám, že ještě nějaký pěkný seženu. Ta moje hlava, jednou se mnou hodně veselo. Stal se zázrak a u nás sněží. Jsem zvědavá, kolik vloček spadne a jak dlouho vydrží. Krásné a pohodové adventní dny. Rija











4 komentáře:

  1. Jari máš moc hezkou výzdobu. Přeji Ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, ty látky jsou obě moc hezké, nedivím se, že jsi neodolala :)

    OdpovědětVymazat
  3. S těmi látkami to znám :-). Máš hezkou výzdobu.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rijo, moc Tě zdravím. Koupila jsi hezké medvídkové ozdoby, medvídků není nikdy dost... A s těma látkama - připadá mě, že mluvíš o mě. Mám celou jednu skříň jen na látky, to nemůžu do konce života spotřebovat, i když pořád něco tvořím... Ale je to moje slabost látky a vlny, odmalička jsem hadrnice :o). Měj se krásně, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat