sobota 3. prosince 2022

První adventní

Krásné adventní dny. Je až k nevíře, že první adventní týden je za námi. Asi se budu opakovat, ale abych neporušila mou tradici, tak nestíhám:-))). Jen jak roky ubíhají, tak mě to nechává, čím dál víc chladnou. Vždyť, to co udělám, nebo neudělám, je jen na mě. Minulou sobotu na mě po ránu mrklo sluníčko a zamávalo na mě pomyslným paprskem, že pokud sebou hodím, tak ty okna stihnu:-). Stihla. Než jsem umyla poslední, tak se zatáhlo a vykouklo zas až v neděli, abych umyla ještě na verandě. Pořád jsem neměla představu, jak bude vypadat letošní naše výzdoba, ale jedno bylo jasné. Postavení vánoční vesničky. Hrála jsem si s tím skoro celou sobotu a jedno je jisté, už nemám kam expandovat, protože bychom se museli odstěhovat:-). Ačkoliv se to nezdá, tak větší část ozdob zůstala schovaná. Vytáhla jsem jen ty nejmilejší ozdoby. Nakonec jsem zvládla i drobnou výzdobu před domem. Chtělo by ji ještě vylepšit, ale nemám správný materiál. Trošku jsem podcenila přípravu. I tak se s manželem snažíme užívat si adventního času, co nejvíce v klidu. Naši mazlíci si pohodu užívají neustále. Než se mi podařilo vyfotit adventní věnec, už mi u něj pózovala Nelinka. Dnešní den jsem prožila v pohodě a snažila se relaxovat a vnímat adventní pohodu. Doufám, že i u vás panuje pohoda a klid, bez stresu. Rija








2 komentáře:

  1. Rijo, zdravím. Ta Tvoje vánoční vesnička musí být hodně velká, ne ? A rozhodně kouzelná ! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni je asi 60 cm na šířku a asi dva metry na délku a má pět pater:-)))). Kdybych měla víc místa, tak určitě expanduji do boků:-))). Moc toužím po nějakém vláčku.

      Vymazat