pátek 30. prosince 2022

Než řekneš švec je po Vánocích

Letos ten pocit mám. Než jsem se stihla nadechnout, sváteční chvíle jsou pryč a zůstanou jen krásné vzpomínky. Do poslední chvíle jsem netušila, jak bude vypadat sváteční tabule, dramatické bylo i balení dárků. Chvíli to vypadalo, že budeme mít málo balícího papíru. Všechno nakonec klaplo. Stromeček jsme nazdobili, večeře se podařila. Nakonec zazvonil zvoneček a přišel i Ježíšek. Podařilo se nám splnit tajná přání. Nejvíc mě baví vybírání dárků a vymýšlení překvapení. Pak se těším, jestli splním očekávání. Splnila jsem. I mě Ježíšek zná velice dobře, protože se trefil. Kromě klasiky knih, jsem pod stromečkem našla kreativní zápisníky, obraz, který si podle čísel sama namaluji, regál na květiny do zimní zahrady, CD  a kouli na svíčku. Na Boží hod jsme se všichni sešli u maminky a bylo to báječné setkání. Příjemně jsme se bavili a to až tak, že jsme skoro zapomněli na dárky. Největším dárkem bylo, že jsme zase konečně všichni pohromadě. Ježíšek opět nezklamal, takže na mám nové domky na zahradu, solární světla na zahradu a zajímavou stavebnici. Z dílů si můžu poskládat skleník s květinami. To je projekt, tak na pětiletku. Nevím, jestli tím Ježíšek nechtěl naznačit, že mám sedět v koutku a být v klidu. Každopádně, mám před sebou, velmi kreativní rok:-))). Rija

















3 komentáře:

  1. Járo, tak ať se ti dílo zdaří a vůbec, přeji ti velmi zdravý a šťastný rok. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem měla pocit, že to hrozně uteklo. Dostala jsi hezké dárky, nejvíc mne zaujla ta police na květiny.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi zdálo, že to děsně rychle uteklo. Dárky máš moc pěkné !!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat