sobota 17. prosince 2022

Když musíš, tak musíš:-)

Krásnou adventní sobotu přeji. Venku to konečně vypadá, jak před Vánoci, tak si té pohádky musíme užít. Včera jsem měla malé Vánoce. Ačkoliv jsem už nechtěla zvětšovat vesničku, tak jsem neodolala kopci s bruslaři a lyžaři, kterým projíždí vláček. Navíc hraje i pár vánočních melodií, které se dokonce dají i vypnout a vše funguje bez zvuku. Chvíli jsem váhala, ale manžel to rozhodl a objednal. Včera přišel balíček. Asi se začínám vracet do dětských let, protože jsem měla radost, jako kdyby mi bylo pět. Užívejte si zbývajících adventních dní, které nám do Vánoc zbývají. Rija







3 komentáře:

  1. Jari to je miloučké. Tak hlavně ať Ti to vše funguje a dělá radost. také mám takové drobnosti docela ráda. měj se moc krásně a užívej se hezkých dní ve zdraví

    OdpovědětVymazat
  2. Každého potěší něco jiného. Je fajn, že manžel ví, jak tě potěšit a ulehčil ti váhání.

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, zdravím. To je moc hezký přírůstek do Tvé vánoční vesničky. To jste udělali dobře ! Je to kouzelné, s tím vláčkem a bruslaři k tomu.... Taková vesnička by se mě taky líbila, ale neměla bych to kam dát. Moc Ti to přeju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat