sobota 3. prosince 2022

Patchwork

Rok se s rokem sešel a je tady opět advent a ani nevím po kolikáté jsem navštívila patchworkovou výstavu. Byl to již 13. ročník. Každý rok je co obdivovat. Občas přemýšlím, zda ženy, které dokáží ušít takovou nádheru nejsou kouzelnice. Mé pokusy ztroskotávají na špatné preciznosti mých rukou. Nedaří se mi, aby se mi potkaly rohy čtverců a jim se potkávají mini dílky. Říká se, že trénink dělá mistry, ale některé věci mi prostě zůstanou utajeny. Nestačím žasnout nad kombinací barev, nápaditosti a kreativitou. Zvu vás na procházku krásou, zručností a kouzlem, které tato dílka ukrývají. Chodím tu krásu obdivovat už pár let a neustále mě nepřestává vytvořená nádhera fascinovat. Kdo umí, ten umí. Rija















3 komentáře:

  1. Taky obdivuji tu preciznost. Někdy se pokouším taky tímto způsobem něco vytvořit, ale jak píšeš. Neznám ty správné postupy, takže mému výtvoru k dokonalosti chybí docela dost :-).
    Hezkou druhou adventní neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, také se mi tam moc líbilo. Zase. M

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, výstava se mi moc líbí. Patchwork mám moc ráda, občas také něco touto technikou šiju. Hezké dny přeju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat