neděle 20. července 2014

Nedělní ráno

Neděle je od slova nedělat, ale ne vždy se mi podaří relaxovat a ne vždy se mi chce lenošit. Ale takové kafíčko po ránu venku v pergole nemá chybu. Sice dneska už po ránu bylo horko, ale foukal nádherný svěží větřík, tak posezení nemělo chybu. Navíc jsem si ke kávě vytáhla i háčkování. No prostě ráno jak má být. Nejdříve jsme seděly a relaxovaly jen sami dvě s Nelinkou. Ještěže máme těch židlí tolik. Pak se Nelinka rozhodla prozkoumat zahradu. No ale to už přiběhly koťata. Už umí vyskočit, takže klín byl zachvíli plný. Ještěže jsem prostorově rozložitější a mám jenom dvě koťata, jak se začaly roztahovat, hned jim byl klín malý. Nejdříve okusovaly mě a potom sebe navzájem. Čertíka to  pochvíli přestalo bavit, ale Míša zůstal. Nejdříve dorážel na mě, pak se mu zalíbilo klubíčko na háčkování. Nakonec vysílením padl a usnul. Bylo mi až skoro líto ho budit, ale myslím si, že by vydržel hodně dlouho a nevím, kdo by u nás pak připravil nedělní oběd. Rija


Šňůrka od foťáku je úžasná hračka

Háčkovat prostě nebudeš, dej to sem

2 komentáře: