pátek 22. prosince 2023

Třetí adventní...

Třetí adventní týden se mi moc nevydařil. Už neděla byla ve znamení blížící se pohromy. Ráno jsem vstala se škrábáním v krku a všeobecně jsem byla taková divná. Po obědě jsem se pustila do pečení. Vůbec se mi nedařilo, tak i to nevěštilo nic dobrého. Perníky ztvrdly. Marně doufám, že v dóze s rozkrojeným jablkem změknou. Zatím se k tomu nějak nemají. Košíčky se nechtěly vyklopit z formiček. Jediné, co vypadá k světu jsou kokosové rohlíčky. S vypětím všech sil jsem upekla a totálně odpadla. Nepořádek jsem chtěla uklidit hned v pondělí. Ráno to bylo ještě horší. Takže jsem se vypravila k lékaři a diagnóza byla jasná angína jak vyšitá a zánět průdušek. Antibiotika to jistí a teplá postel. V úterý se přidala příšerná rýma a kašel, který vypadal příšerně. Maminka mi naštěstí přivezla léky. Do včerejšího odpoledne jsem myslela, že asi brzy umřu. Neumírám, ale cítím se blbě. Dnes ráno jsem se pustila do balení dárků. U toho se sedí, není to žádná dřina, tak to snad zvládnu. Na potřetí jsem to zvládla. Alespoň jedna věc hotová. Kamarádka mě utěšuje, že Ježíšek se narodil v chlévě, tak dorazí i k nám:-)))). Chvíli jsem přemýšlela nad možností raději vánočku neupéct, co kdyby. Nakonec zvítězil duch hospodyňky a budu doufat, že vykyne a podaří se. Stromeček a rybu manžel koupil, tak doufám, že se do Štědrého dne nic nepokazí. Všem vám přeji hlavně hodně zdraví. Rija




5 komentářů:

  1. Rijo přeju Ti hezké vánoční svátky a hlavně se uzdrav, Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, zdraví je přednější, než cokoli, my jsme jednou v sedmdesátých letech leželi se chřipkou všichni, manžel, dcerka, babička i já - tehdy mladá mamina. A měli jsme celé Vánoce polévku hrachovou z kostky, na víc jsme se nezmohli.
    Vynahradili jsme si to v lednu.
    Vydrž a uzdrav se. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, brzo se uzdrav. Vánoce si užij, jak to půjde (a když to nepůjde, tak za rok budou určitě znovu).
    Ad pořádek - já vždycky říkám, že na Vánoce chodí Ježíšek a ne kontrola z hygieny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jari, letos jsme na tom podobně. Manžel marodí od počátku prosince a po návratu z nemocnice ještě přitáhl domů nějakou infekci a já teď také beru antibiotika protože jsem to od něj chytila. Tak že marodíme nakonec oba. Přeji ti příjemné Vánoce a brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  5. Pohodové Vánoce celé Tvojí rodině přeje Marie

    OdpovědětVymazat