sobota 2. prosince 2023

První letošní

Přeji krásnou první prosincovou sobotu. Dnes jsme se probudili do bílého rána. První nesmělé vločky spadly už ve čtvrtek, v Břeclavi bylo mírně pocukrováno, nic moc. Včera něco málo roztálo, ale do rána se vše kolem ukrylo pod bílou peřinu. Z okna to vypadalo nádherně. Padat vydrželo celý den. Z okna domova to vypadalo nádherně. Oči mi neustále sjížděly na krmítko, které bylo od časného rána v obležení ptáčky. Dnes se poprvé objevil stehlíček a přišel taky jeden mě neznámý návštěvník. Bohužel bylo dost šero, tak se mi jej nepodařilo s určitostí identifikovat. Uvidím, jestli dorazí i zítra. I přes zimní počasí, jsem měla krásný den. Přijel se na nás podívat syn s přítelkyní a na chvíli dojela i maminka. Sice není ještě advent, ale zahájila jsem ho v adventním duchu - setkávání s blízkými. Zítra se chystám dodělat adventní výzdobu a užívat si adventu. Totéž přeji i vám. Rija













3 komentáře:

  1. Tentokrát nachumelilo všude. Tyto dny jsou správně zimní.
    Dnes je u nás odpoledne rozsvícení stromku na náměstí s programem. Je jasné, že se podívat půjdu. Už dlouho nebyla tato akce na náměstí v bílém.
    Měj pěknou první adventní neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera jJari. Koukám, že tam máš kromě vrabců i stehliky a pěnkavy...přeji Ti krásný předvánoční čas.

    OdpovědětVymazat
  3. Začátek prosince je opravdu nefalšovaně zimní.
    Ty fotky ptáčků jsou super.
    Hezký Advent

    OdpovědětVymazat