neděle 3. prosince 2023

První adventní

Krásnou první adventní neděli. Řekla bych, že letošní advent je úplně jiný, než jsme byli poslední roky zvyklí. S tou spoustou sněhu je takový romantický, kouzelný. Prostě jiný. Včera jsem poskládala vánoční vesničku. S odřenýma ušima jsem tam nacpala vše, co jsem chtěla a ještě nějaké místo jsem si nechala. Co kdyby.... . Včera večer jsem vytáhla krabice s dekoracemi a začala se jimi přebírat. Chvíli jsem uvažovala, že bych jich letos nevytáhla tolik, jako jiné roky. Jenže. Vždycky je nějaké jenže. Většina ozdob má nějakého dárce a bylo mi líto, že by ty milé osůbky, které si daly tolik práce s tím, aby mě potěšily zůstaly v zapomnění nějaké krabice. Tak jsem vytahovala drobnosti a vzpomínala na dárce i příležitost, kdy jsem je dostala. Proto mi každý rok tak dlouho trvá, než vše vytáhnu a najdu vhodné místo. Na spoustu věcí zapomenu, že vůbec mám, mezitím přibudou nové. Bez stresu, v poklidu uklízím, hraji s s dekoracemi a užívám si pohody adventu. Včera přijel syn s přítelkyní, přišla i maminka a odpoledne uplynulo v poklidu. Doufám, že i zbývající adventní dny budou v podobném stylu. Rija







4 komentáře: