neděle 10. prosince 2023

Druhá adventní neděle

Krásný a pohodový adventní podvečer. První adventní týden moc rychle utekl. Jeden den jsem měla moc milé setkání a bylo tak fajn, že čas utekl moc rychle. Než se člověk nadál byl večer a museli jsme se rozejít. Čerti mě neodnesli a ani uhlí jsem za oknem nenašla, za to jsem našla úžasnou dekoraci. Taková roztomilá blbůstka. Mikuláš umí poslouchat, co říkám. Jen jsem trošku musela přerovnat krbovou římsu:-)). Vzpomínám si, jak jsme před pár lety s kamarádkami musely mít babiččinu pekárnu a když jsem viděla Mikuláše s dětmi a krbem v podobném duchu, tak jsem byla moc ráda, že mi to Mikuláš nadělil. Jeden den jsme si s manželem zajeli do nákupního centra. Potřebovala jsem plastové boxy na uložení šátků, šál a dalších nezbytných drobností, které se mi neustále množí a už se nevešly do šuplíku. Do boxů jsem uložila spoustu potřebných věcí, které dost často někde překáží. Znáte to určitě všichni. Vytřídila jsem spoustu zbytečností, ale není to nikde vidět. Bohužel jsem taky objevila blbůstku do vesničky. Dvakrát jsem ji položila, jako že ji nepotřebuji, ale nakonec jsem se pro sáně tažené psem stejně vrátila:-)). Prostě beznadějný případ. Letos jsem váhala, zda péct či ne. Nejsme moc velcí jedlíci, návštěvy nemíváme a rodina na sladké moc není. Pár let jsem nepekla vůbec, ale poslední dobou jsem nějaká sentimentální, tak jsem nakonec udělala dvě těsta a něco málo přidám. Perníčky se dají jíst celoročně, tak se snad do velikonoc sní:-))). V hlavě jsem nosila jeden nápad na výzdobu do kuchyně, tak jsem si hrála. Něco málo ještě udělala před dům a konečně uvedla do provozu i světýlka. Světýlek není nikdy dost, tak svítí i dvorek. Letošní výzdoba bude ve znamení medvědů. Alespoň využiji svou sbírku. Klasický stromeček zdobím až před Štědrým dnem, ale tento malý je náš památeční. Ten manžel nazdobil, když jsme měli naši první nadílku. Pár měsíců po seznámení. Zdobím ho každý advent, jen teď je to medvědí stromeček. Letos jsem koupila poslední medvědí ozdobu. Jen místo špice je skřipec se sněhulákem. Kdysi mi ho darovala maminka. Medvěda, kterého bych přidělala na vrchol nemám:-). Každý rok si říkám, že nic nepotřebuji a každý rok koupím nějakou blbost, ale letos jsem se nějak utrhla a mí blízcí také. Jsem ráda, že má manžel pochopení a medvědy už bere jako součást naší domácnosti. Však většinu mi koupil on. Stejně tak to je s vesničkou a dalšími dekoracemi. Ví, čím mi udělat radost. Přeji vám pohodový druhý adventní týden. Rija











7 komentářů:

  1. U vás to už Vánocemi dýchá. Pěkně to máš načinčané :-).
    Měj klidné pohodové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je roztomilé a líbí se mi, že tě v tom manžel podporuje, je to borec. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to hezky vyzdobené. Přeji Ti krásné dny v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  5. Je fajn, že máš v manželovi podporu a tvoji sbírku sám doplňuje. Také si ráda dělám radost maličkostmi, někdo by řekl zbytečnostmi, ale mě to potěší. Na našem vánočním stromku je už spoustu let místo špičky nebo hvězdy, malý pletený kulich s bambulí 🎄😀

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasná společná tradice. Na nich stojí život. Klidný předvánoční čas. Pavel

    OdpovědětVymazat