pátek 30. dubna 2021

Jarní výzva 3x3

 Stíhám za minutu dvanáct:-). Jarka na svém blogu vyhlásila soutěž 3x3 jaro. Jaro je pro mě kouzlo. Jaro je krásně zelené listí, jaro jsou ptáci, kvetoucí keře. Jaro je prostě jaro. 

Jaro jsou ptáci venku:








Jaro je:-




Jaro je 



Jaro je mnohem víc. Světlá zeleň, květy, krása, vůně, barvy. Jaro je kouzlo. Žádné roční období neumí být tak kouzelné, tak jiné, tak jarní. Jaro je prostě jaro. Rija

6 komentářů:

  1. Rijo, koukám, jak jste všichni plnili výzvu. Já jsem i vzhledem k problémům s počítačem ani nepostřehla. Pěkné fotky. Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvěle ses s výzvou popasovala. Líbí se mi všechny fotografie a děkuji ti za účast. Udělala jsi mi radost. Vim, že to bylo těžké ale po čase si třeba vzpomeneme, že letošní jaro bylo a je hlavně chladné a nejvic květů je prodejních mistech rostlin, které jsou předpěstované ve sklenících. To je realita letošního jara. Dekuji ti a přeji příjemné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, krásné fotky jsi do výzvy pořídila. 👍👍 Jaro je opravdu to nejkrásnější roční období.
    Měj hezké májové dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, pěkné fotky. A ty s ptáčky jsou nej... Povedené a navíc originální. Kvetoucí stromy jsem ulovila taky, ale ptáček se mi nepovedl ani jeden.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky, ale ti ptáčci jsou super.
    Přeji Ti prima dny, Rijo. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Rijo, moc hezké fotky jsi přidala do výzvy. A já s Tebou souhlasím, jaro je nejkrásnější roční období.

    OdpovědětVymazat