neděle 18. dubna 2021

Jaro na zahradě

 Ani se mi nechce věřit, že jsem tady nebyla 14 dní. Minulý víkend jsem se zničila na zahrádce:-))). Vymyslela jsem si nové záhonky, tak jsem zahájila boj s trávníkem a kupodivu jsem zvládla ještě záhonky osázet. Tedy, udělala jsem jen dva, třetí zatím čeká na realizaci. V týdnu se do zahrádky nedalo. Za prvé byla zima a za druhé jsem byla v pondělí na druhém očkování a odpoledne jsem prospala. Kdoví, co v té vakcíně je. Nejspíš nějaké uspávací prostředky. Těšila jsem se na víkend a práci na zahrádce. Tak aby se to nepletlo, celou sobotu jsem strávila v posteli, protože mě přepadla migréna. Nevím, jestli to byl důsledek očkování, nebo počasí. Je celkem jedno, co to způsobilo, ale bylo mi dost blbě, takže postel mi dělala společnost. A samozřejmě mazlíci. Holky na mě dohlížely, jestli je vše v pořádku. Sice se ještě necítím fit, ale pokusila jsem se zahnat bolest prací na čerstvém vzduchu. Osadila jsem oblouk a zahájila boj s plevelem. Zahrada kvete poskrovnu, protože je pořád zima, ale plevel bere záhony útokem. Kdyby tak rostly květiny, tak mám v záhonech plevel. Začátkem příštího týdne má pršet, takže nové rostlinky mi déšť zaleje a od středy hlásí sluníčko. Mějte pohodový týden a budeme doufat, že se jarních dní brzy dočkáme. Rija














4 komentáře:

  1. Rijo, máš to krásné. Já moc jara na zahradě ještě nemám. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaru, to už to tak krásně kvete. Máš moc hezkou zahrádku. Krásné dny a doufám, že do výzvy ještě něco krásného nafotíš.

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, krásně ti to jarně kvete. I přes nepřízeň počasí je radost se na ty kytičky podívat hned je svět krásnější. 👍👍
    Slyšela jsem, že po druhé vakcíně mohou být zdravotní problémy. Já to zatím posoudit nemůžu, čekám teprve na druhý PIN.
    Měj hezké dny a už bez bolestí. 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Také čekáme na lepší počasí, rozšiřovali jsme různá místa a potřebujeme je nově osázet, na to se moc těším. A kvetou nám jenom tři hyacinty a jedna narciska :-), jinak zatím vůbec nic.

    OdpovědětVymazat