úterý 27. dubna 2021

Měsíc podruhé

 Dnešní den začal krásně. Ranní vstávání je o krapet příjemnější, protože už není tma jak o půlnoci. Navíc mi zrak padl na Měsíc, který se právě koulel přes naši zahradu. Ještě štěstí, že takto po ránu nebyl nikdo venku. Vyběhla jsem s foťákem, jen v noční košili a pokusila se zachytit tu nádhernou podívanou. Škoda jen, že nemám zajímavější výhled. I tak to stálo za to. Rija




6 komentářů:

  1. Jari, moc hezke. Také jsem ho fotila z okna bytu včera ráno pri svítání a znovu ještě včera večer. Fotku teprve přidám do příspěvku.Přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, opět krásné fotky. 👍👍👍
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Opět parádní fotky. Já tentokrát nefotila - bohužel, nějak jsem zapomněla :(

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, krásné fotky. Měj pěkný pátek.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc povedené fotky, já si kvůli tomu ráno přivstala a po neúspěšném pokusu měsíc hezky zvěčnit mobilem si jej alespoň užila na vlastní očí :-D

    OdpovědětVymazat