pondělí 31. srpna 2020

Zahrada koncem srpna

 Pomaličku se chýlí ke konci poslední srpnový den. Vzpomínám na dobu, kdy jsem byla školou povinné dítko a chystala se na začátek školního roku. Penál plný krásně ořezaných pastelek, vyrovnaných jako vojáci na cvičišti. Šťastná jak blecha, že mi maminka koupila krásnou, stříbrnou čtyřbarevnou propisku (mimochodem ji mám dodnes) a nervozitou nemohla usnout. Dnešní den byl opět hektický, ale vše je připraveno na nový začátek. Venku se ochladilo a k večeru už se člověku zdá, že je podzim za dveřmi. Klasický začátek nového školního roku. Po víkendu mimo domov, jsem byla pořádně zkontrolovat zahradu. Kolik plevele přibylo, posbírat pár malin a jahod a hlavně podívat se, co ještě kvete. Začátek srpna byl horký a suchý a dost květin rychle odkvetlo a nové květy nevykvetly. Růže chytly plíseň a shodily listy. Trochu jsem je přistřihla a budu doufat, že příští rok na tom budou lépe. Snídaňový koutek se pomalu ztrácí v oleandrech. I když je venku zataženo, začíná mít zahrada své kouzlo. Zvu vás na malou podvečerní procházku. Rija























7 komentářů:

  1. Jaruško, máš to na zahradě moc krásné :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Jarko, krásné květinky a moc pěkně vyfocené.
    Pěkný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, pořád ti zahrada ještě hezky kvete. Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně Ti to kvete. Taky si nemohu naříkat, ale přeci jenom už je znát, že ten podzim se blíží. Moje růže taky už teď žádná sláva a tak krásně kus léta kvetly. Snídaňový koutek je parádní !!!
    Měj se hezky a užívej si vaší krásné zahrádky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj jaru, krásně ti to kvete. Máš vůbec čas si posedět v koutečku? měj se krásně.
    Dana

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásnou zahrádku, stále kvetoucí. Krásný den

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím k vám na zahradu a posílám déšť, my máme skvostně zalito.
    Když vidím tyhle kouzelné fotky, vím, že je to tvoje láska, vypadá to po létě kouzelně.
    Úplně jsem zapomněla na ty pocity, když doma voněly jarmilky, ořezával se penál a v ubrousku vonělo jablíčko a chléb s máslem.
    Krásné dny, krásné září.

    OdpovědětVymazat