úterý 11. srpna 2020

Hurá, už je doma

 Asi se ptáte, kdo co je doma? No přeci nové kolo. Po problému s kolem na dovolené, jsme přemýšleli jestli má cenu moje staré kolo vůbec nechávat opravovat. Navíc o koupi nového kola vám už nějakou dobu. Pořád jsem si říkala, že mám dost jiných zájmů a kolo není tak využité, abych potřebovala nové. Zase na druhou stranu, jsem prostorově výraznější a pohyb mi dělá jen dobře. Nakonec za mě rozhodl manžel, který mi našel kolo. Stejně si ze mě neustále dělal legraci, že je mi jedno jestli bude jezdit, hlavně aby bylo červené. No jasně, přeci abych ladila:-). Zjistil, že kolo mají skladem, tak ho zamluvil. Jenže kolo bylo zamluvené už týden a nic se nedělo. Obvolal další prodejny a po kolech zem slehla. Prostě nejsou. Úplnou náhodou na to stejné narazil v Tišnově. Vyzvedl mě v práci a jeli jsme se na něj podívat. Majitel byl tak příjemný, že mi dokonce kolo vynesl z prodejny, abych se mohla na něm projet. Paklo mi jak ulité a bylo rozhodnuto. Cestou mi kolo pokřtilo samo nebe, tak snad mi bude dlouho sloužit k mé velké spokojenosti. Hned jsem využila příležitosti, že se venku mírně ochladilo a vyrazili jsme je tady kousek do polí, vyzkoušet jak se na něm jede. Ujeli jsme jen 13 km, ale jsem naprosto spokojená. V pátek vyrážíme na prodloužený víkend a kola bereme sebou. Už se moc těším. Rija


6 komentářů:

  1. Jarko, hodně šťastně najetých kilometrů ti přeji :-). Kolo je super! Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám červené kolo :-). Tak ať se Ti na tom Tvém krásně jezdí !
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, tak šťastnou jízdu - červené kolo - nádherné kolo.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Na tom se to pošlape!
    Hodně spokojených kilometrů, Rijo!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné kolo. Tak ať dobře jezdí .-)

    OdpovědětVymazat