čtvrtek 13. srpna 2020

Padá hvězda

 A je to tady. Kouzelné období, kdy oblohu zaplaví množství padajících hvězd. Dnes už vím, že jsou to Perseidy, ale jako malá jsem věřila, že je to padající hvězda a když si budu něco přát, tak se mi to splní. Už si nevzpomínám, co jsem si tenkrát přála (nejspíš jsem chtěla být opravdickou princeznou a dnes jsem ráda, že mi to hvězda nesplnila), ale moc ráda oblohu pozoruji a čekám, kdy tu padající hvězdu uvidím. Sice vyjít v dnešní době po setmění ven, je u nás o život, protože komáři jsou skoro jak upíři. Už na ně nic nezabírá, tak jsem zkusila obyčejnou alpu. Chvíli to bylo fajn, tak jsem mohla pozorovat tu nebeskou podívanou. Měla jsem štěstí, viděla jsem hned čtyři a poslední padající hvězda byla krásná dlouhá. Navíc se manželovi podařilo zachytit ji fotoaparátem. Momentálně se na obloze honí mraky, tak vůbec netuším, jestli večer něco půjde vidět. Necháme se překvapit. Rija


3 komentáře:

  1. Jsme na chatě, tak oblohu neruší žádné osvětlení, budu se dneska určitě dívat ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško nevím, nevím jestli v Praze padající hvězdy uvidím, ale musel to být moc pěkný zážitek.

    OdpovědětVymazat
  3. Když obloha spustí takové krásné představení, škoda netleskat a neužít si a hlavně .. něco si přát.
    Já se letos potýkám s komáry masivně, přijde mi, že řádí daleko víc než v jiných letech a nebo se mi vyměnila krev a lépe a vydatněji chutnám.
    Krásné dny.

    OdpovědětVymazat