sobota 1. srpna 2020

Přesun do Poděbrad

V pondělí jsme ukončili pobyt ve východních Čechách a přesunuli se do středních. Cílem byli Poděbrady. Díky kamarádce je celkem znám, ale manžel tam byl poprvé. Ubytování jsme měli v krásné vilce na tichém místě. Poslední dobou mám ráda, když se v noci krásně vyspím. Při procházce městem jsme hledali nějakou půjčovnu kol, protože na mém už se jet nedalo. Nakonec jsem si kolo půjčila v penzionu. Přestože jsou Poděbrady malé městečko, je tam spousta krásných míst. Jen procházka kolonádou nám zabrala nějaký čas. Když člověk nikam nespěchá a jen tak se v klidu prochází a dívá se kolem sebe. A samozřejmě ochutnává. Mám ráda zmrzlinu a dnes máme velký výběr. Pokaždé si říkám, že bych se měla krotit, ale prostě neodolám. Nejvíc času jsme strávili u vody. Ať u řeky nebo při pozorování vodotrysků na kolonádě. Pohled na vodu miluji. Tak pojďte, vezmu vás na prohlídku po krásných místech. Rija
        Penzion v Hradci Králové


      Penzion v Poděbradech. Sem jsme chodili na snídaně


           Tady jsme bydleli















              Vzpomete si, kde tento dům hrál?






5 komentářů:

  1. Byli jsme tam loni na čtyři dny a moc se nám tam líbilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem městem neprocházela, vždy jsme jen projížděli.
    Takže díky za parádní fotečky!
    Pěkný den a užívejte si i nadále !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, je tam opravdu krásně. My byli před lety na jednu noc a moc se nám líbilo.
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Nehral ten dum v ser. Prvni republika ?
    Jinak krasne fotky. Zdena

    OdpovědětVymazat
  5. Rijo, pěkné fotky. Já v Poděbradech byla ve velmi časném jaru, takže bylo dost sychravé počasí, ale i tam se mi tam líbílo.

    OdpovědětVymazat