pátek 14. června 2019

Vysavač

Před časem mé kroky mířili do zahradnictví, pro další várku květin, kterých není nikdy dost. Vůbec nevím proč, ale mé nohy si vybraly cestu, kterou běžně nechodím a nejspíš to tak mělo být. Míjela jsem velkou informační tabuli, která byla plná plakátů. Málokdy si plakáty čtu, ale tentokrát mé oči upoutal plakát na akce na zámku v Lednici. Byla to pozvánka na divadelní představení na nádvoří zámku v měsíci červnu. Zaujalo mě představení Bohumila Klepla Vysavač. Herce mám ráda a už jsme nikde dlouho nebyli a v Lednici na zámku jsme ještě žádné představení neviděli. Kupodivu jsem myšlenku na divadlo udržela v hlavě až do večera, kdy jsem si o nápadu promluvila s manželem. Nebyl proti, tak jsme zakoupili lístky a dnes přišel konečně den a my jsme k večeru vyrazili do Lednice. Počasí nám moc nepřálo, protože u nás teploměr překračuje třicítky a člověk je rád, že vůbec existuje, ale říkali jsme si, že snad bude jeviště i hlediště ve stínu a my se neuvaříme. Větší starosti mi dělalo velké množství komárů, které nás tady na jihu Moravy sužuje. Než zaliji část zahrady, jsem poštípaná snad všude. Představa, že sedíme hodinu a půl venku a žerou nás komáři nebyla moc příjemná. Takže jsem si v lékárně koupila repelent a doufala v jeho účinky. Naštěstí i organizátoři si byli vědomi velkého množství komárů, tak nás čekaly stolky plné repelentů. A světe div se ony i účinkovali. Skoro celé představení byl od bodavého hmyzu pokoj. Až chvíli před koncem jsem cítila, jak se mi potvory zakují do holých nohou. Použila jsem svůj repelent a v klidu sledovala představení do konce. Ani ve snu by mě nenapadlo, jak se může promítnout téma uklízeče v supermarketu, v tak úžasné představení. Smála jsem se skoro celou dobu. Pan Klepl má můj nesmírný obdiv. Sám dokázal bavit hodinu a půl diváky, vyprodaného představení. Pokud budete mít možnost představení shlédnout, neváhejte. Stojí to opravdu za to.Rija

Žádné komentáře:

Okomentovat