neděle 2. června 2019

Opět v normálu

Dny běží jako splašené.  Než se člověk otočí, je měsíc pryč. Měla jsem teď takové divné období. Člověku se nechce vůbec mluvit, natož něco dělat. Pořád se mi chtělo spát a když už konečně to vypadalo nadějně, tak zase došly slova. Naštěstí mraky se rozplynuly, ze srdce mi spadl kámen a opět vysvitlo sluníčko a jsem plná elánu. Po deštivých dnech vysvitlo sluníčko i venku a dny se vrací do normálu. Konečně jsem dostala chuť na pořádnou procházku, tak jsme s Nelinkou minulou sobotu v podvečer vyrazily do polí. Hrál se totiž hokej a ten Nelinka absolutně nesnáší. Celou dobu se klepe jak osika. Naštěstí počasí přálo a byl krásný večer. Nádherně u nás kvetou akáty a večer je vzduch provoněn úžasnou sladkou vůní. I když je to vůně sladká a těžká, miluji ji. Největší intenzitu člověk vnímá právě navečer, když se den chýlí k spánku. Deštivý květen napomohl přírodě, aby se vzpamatovala z dubnového sucha a obilí krásně poskočilo. Lány obilí, pokryté vatou z kvetoucích topolů, připomínala v zapadajícím slunci stříbrnou hladinu. Ptáci se zpěvem loučili s krásným dnem. Celou zimu jsem čekala, že naše krmítko navštíví nějaký ten ptáček zpěváček a byla radostí bez sebe, když nějaký ten opeřenec přilétl pro zrníčko. Za to teď se krmítko hemžilo drobotinou, která zlikvidovala zimní zásoby do posledního zrníčka. Dokonce se náš dřevěný sloup elektrického vedení vrátil strakapoud. Takže vše začíná být jak má být. Rija


















10 komentářů:

  1. Rijo, obdivuji, jak nádherně se ti povedlo zachytit všechny ptáčky...
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, za to může můj nový kamarád fotoaparát. Ten můj dosloužil a nový mě překvapil na narozeniny. Tak se seznamujeme.

      Vymazat
  2. Nádherný kus přírody, konečně je červen a i počasí tomu po chladném květnu odpovídá, krásný pejsek :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, dny utíkají nějak rychle. Už je červen a přichází léto.
    Fotky ptáčků prima!!!
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těšila jsem se na sluníčko, ale nemusel to být hned skok do tropů. U nás teploměr šplhá přes třicítku a to už je moc.

      Vymazat
  4. Rijo, krásné fotky. A holky, krásně jste si spolu procházku užily. Nelinka je moc roztomilá. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, máte to tam, na jihu Moravy, překrásné!
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat