neděle 30. září 2018

Procházky

Procházky jsou nedílnou součástí našeho života. Nejčastěji chodíme do polí za vesnici a vracíme se přes cyklostezku a vesnici zpět. Je úžasné pozorovat přírodu kolem, jak se mění. Teď na podzim je příroda nejkrásnější a plná barev. Manžel sice říká, že využívám procházek ke sběru kdejakého nepořádku a pak nosím domů spoustu krámů. Jenže uznejte, že větvičky, listí, kaštany, žaludy, ulity, případně kamení, nezbytně nutně potřebuji k výzdobě, či dalšímu tvoření :-)))). Přes léto jsem moc výzdoby neudělala, nechala jsem prostor k hrám koťatům. Je vidět, že rostou, protože některé věci vydrží na svém místě i víc jak pár hodin. I když dnes jsem utřela parapet na okně od ložnice, nastěhovala dekorace a ještě tam nebyly ani pár minut Sazinka okamžitě udělala prohlídku, zda jsem okno správně srovnala :-))). Truhlíky s kopřivami a šuplíky se sukulenty se raději ani nenamáhám rovnat, protože to stejně nemá cenu. Domečky mezi sukulenty vydrží stát pár minut.
Tento týden moc času k procházkám nebylo, ale s Nelinkou jsme zvládly jednu příjemnou ve středu. Samozřejmě jsem potřebovala nějakou větvičku :-))). Ve středu byl u nás první mrazík a nejspíš díky němu byla obloha odpoledne nádherně čistá a byl i krásný výhled do okolí. Vysílač na Pálavě vypadal, jako kdyby stál za vesnicí. Krásně jsem si vyvětrala hlavu i Nelinku. Ta večer upadla a ráno jsem jí musela tahat z postele, aby se šla vyvenčit, než odjedu do práce. Je vidět, že je tady podzim, i když sluníčko ještě hřeje, jakmile se schová, už hledám svetr. Přeji krásný zbytek nedělního odpoledne. Rija










7 komentářů:

  1. Rijo, krásně je u vás. Procházky mám ráda, ale moc je nestíhám. :o)
    Přeji příjemné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsme viděli v sobotu balón, ale ten letěl nad Buchlovicemi. A po krásném víkendu přeji krásný pracovní týden. Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, hezky jsi nafotila. Kochám se. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Teď byly opravdu krásné dny babího léta, pro procházky jako stvořené
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně je u vás, Jaruš :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, procházky si užívám jako ty, především s našima pejskama. Ten letošní podzim je pro výletění jako stvořený..
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné toulání po okolí.-) Užívejte hřejivého podzimu, dokud to jde!♥
    evice

    OdpovědětVymazat