pondělí 12. října 2015

Zahrádka v říjnu

Venku se nám ochladilo a vypadá to, že každou chvíli začne padat sníh. Podle kalendáře se to dá očekávat, ale krásné zářijové počasí nás pěkně rozmlsalo. Dokonce i zahrádka se začala vzpamatovávat z toho vedra a sucha. Tedy sucho je pořád, ale po ránu je vydatná rosa a taky trošku vody napršelo do jímky, takže můžu zalévat. Růže nádherně kvetou a trvalky také. Z letniček se daří krásence a hledíkům. Nečekala jsem, že zahrádka ještě tak krásně pokvete. Dokonce jsem sklidila poslední tři jahody. Listí na stromech se začíná barvit a příroda dostává podzimní nádech. Ještě by nemuselo mrznout, abych se mohla z květů kochat co nejdéle. O víkendu jsem zpracovávala poslední úrodu zeleniny. Myslím si, že letos máme zásob dost. Na příště musíme přidělat záhonky. Mám jich pořád málo :-))). Rija











2 komentáře:

  1. Rijo, já to pořád píšu... krásnou to přírodu kolem sebe máte :)
    U nás děsně foukalo... udělala jsem venku jen to nejdůležitější a pomalu nevystrčila ani nos :)))
    Mějte se krásně, Renča

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, u nás jsou jahody taky nějaké zmatené:-) Jablíčka máš krásná:-)

    OdpovědětVymazat