čtvrtek 29. prosince 2011

Vyšívaná kuchařka

Mám moc ráda vyšívané kuchařky. Právě takové jako mívaly naše babičky, nebo prababičky. Když jsme opravili chaloupku, chtěla jsem do kuchyně nějakou vyšívanou kuchařku. Po mých babičkách se žádná nedochovala a tak jsem se pokoušela sehnat nějakou předtištěnou, že si ji vyšiji. Bohužel moje ruční práce mají dlouhou dodací lhůtu. Proto mi vyšívá kuchařky maminky. Letošní Ježíšek donesl také jednu krásnou kuchařku. Hned jsem ji pověsila do kuchyně. Je vyšitá v mé oblíbené tmavěčervené barvě. Vím, že dřív se vyšívaly většinou černě a nebo modře, ale mě by se nehodily. Jedna kuchařka visí i na chodbě, je vyšitá hnědě, aby barevně ladila se závěsy a dveřmi. Za ní jsou schovány jističe a hodiny, bylo to nejjednodušší řešení. Ještě mám dvě červené, ale ty dám až někdy příště. Rija

1 komentář: