pátek 2. prosince 2011

Šperky

  • Líbí se mi krásné a jedinečné věci, a proto hledám i neobyčejné šperky. Asi jako každá žena miluji šperky a nemusí to být nezbytně zlato nebo stříbro. Stačí mi i zajímavá bižuterie a nebo korálky. Dřív jsem měla docela problém vybrat si nějaký zajímavý kousek. Pak se v mém životě objevily dušičky, které umí z drátků, korálek a dalších dílků vyrobit originální věci, kterým prostě nejde odolat. Jednou takovou kouzelnicí je Monis, jejíž krásné šperky můžete vidět i u ní na blogu http://monisbead.blogspot.com/ .Ta dělá šperky mě šité snad přímo na míru. Pokud nejsou dělané na objednávku, vždy si u ní nějaký kousek vyberu. Tentokrát jsem neodolala dvěma párům náušnic. A zrovna k jednomu páru mám už od ní doma krásný náhrdelník. Moni díky za tu nádheru.

1 komentář:

  1. Rijo,jsem ráda,že se ti moje šperky líbí.Máš pravdu,nejraději tvořím na míru,ale dělám i to co mě monentálně napadne.Moc děkuji za reklamku.Měj se krásně.Monis

    OdpovědětVymazat