sobota 3. prosince 2011

Adventní kalendář



I když už nemám malé děti snažím se, abychom si advent i vánoce užívali stejně romanticky jako dřív. Dáváme si mikulášskou nadílku, dělám výzdobu a když příjde Štědrý den, tak čekáme až Ježíšek zazvoní zvonečkem, abychom se mohli jít podívat, zdalipak jsme byli hodní a něco nám naložil pod stromeček. Snažím se dobu adventní užívat v co největším klidu a vychutnávat chvil, kdy jsme všichni spolu. Moc takových chvil už asi nebude a synové se postaví na vlastní nohy a půjdou si svou cestou. Letos máme po delší době i adventní kalendář. Nápad jsem našla před časem v německém časopise Lena. Výšivku jsem měla rozvyšivanou už delší dobu, ale teprve nyní se mi ji podařilo dokončit. Nejspíš by nikdy nebyl hotov, nebýt šikovných rukou mé skvělé kamarádky Veroniky, která ušila podklad a kapsičky. Já jsem švadlena na baterky. Dva stehy ušiji a tři vypářu. Tak se Verunka nabídla, že mi ho ušije. Její výtvory určitě znáte, a pokud ne tak nakoukněte k ní na blog http://pherenis.blogspot.com . Trošku jsme to s rozměry přehnaly, ale nakonec kalendář tvoří nádhernou vánoční dekoraci na chaloupce. Už visí a je plný sladkých překvapení a nám dny do vánoc budou zábavněji ubíhat. Synové navrhli, abychom do kapsiček schovali dobrůtky i pro naši chlupatou potvůrku Nelinku. A mrška velmi brzo pochopila, kde dobrůtky hledat. Verunko moc děkuji za pomoc. A vám všem přeji krásnou dobrou noc. Rija

Žádné komentáře:

Okomentovat