pondělí 5. prosince 2011

Mikuláš

Asi jsem letos musela být zase hodná, poněvadž mě čert neodnesl. Nebo se možná nechtěl nosit s mojí maličkostí :-))))). Kdoví? Každopádně punčochy nachystané za oknem nám Mikuláš naplnil sladkostmi, a protože já je nepotřebuji, nadělil mi krásného plyšového medvídka do sbírky. Jako každý rok jsme si nadílku užili. Jen tentokrát poprvé ve třech, protože starší syn dostal nadílku už včera, než odjel na koleje. I naše chlupatá potvůrka dostala nadílku, jen se mi její dovádění nepodařilo zachytit. Tak doufám, že ani vás neodnesl čert a měli jste krásný večer. Rija

2 komentáře:

  1. Rijko,tak jsem spočinula na konci světa a je tu milo.Adventní kalendář s tvou nádhernou výšivkou krbíku sluší...budu stálou návštěvnicí.Blogísku přeju hodně nadšených návštěvníků...ze srdce Mokopa

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, děkuji za milý komentář Rija

    OdpovědětVymazat