neděle 11. prosince 2011

Divadlo

Nemám ráda předvánoční šílenství. Uklízím celý rok dost důkladně a nemyslím si, že zrovna před vánoci bych měla vyhazovat věci ze skříní, když je jednodušší udělat redukci skříní, když uklízím podzimní oblečení a vytahuji zimní. Už pár let nepeču cukroví, protože mí chlapi sladké moc nemusí, takže mi pečení příjde jako zbytečné vyhazování peněz. Raději nakoupím víc oříšků a sušeného ovoce, které milují. Proto se nám stalo skoro zvykem, že v předvánočním čase jedeme do Prahy do divadla. Byli jsme už takto třikrát a jednou v Bratislavě. Není to sice nejlepší doba na prohídku Prahy, ale krátká procházka po vyzdobeném Staroměstském náměstí s kornoutem pečených kaštanů, ve mě probudí ten pravý pocit vánoc a těšení se na Štědrý den. Po roční pauze jsme druhou prosincovou sobotu jeli na představení divadelní hry Lev v zimě do divadla Radka Brzobohatého. Přestože moc nemusím historické úseky z Anglie, tentokrát jsem vsadila na herecké obsazení. Obsahem hry vás nebudu zatěžovat (filmová podoba hry získala tři oskary, kdy hlavní roli hrála slavná Katharine Hepburn). Na jevišti excelovala úžasná Hana Maciuchová v doprovodu Radoslava Brzobohatého. Tahle úžasná herečka vyvážila obsah hry svým uměním. Její výkon byl úžasný a domů jsem si odnášela nádherný zážitek. Myslím si, že takové malé odbočení z předvánočního kolotoče vůbec není na škodu a můj zážitek byl jen umocněn zapálením třetí svíčky na advením svícnu. Krásný sváteční večer Rija
                                                                         Praha 9.12.2011


                                                  fotografie z divadla a hry jsem si vypůjčila z netu

1 komentář: