úterý 31. května 2022

Je doma

 Co je? Kdo je? V pátek konečně dorazil můj narozeninový dárek. Před pár týdny, jsem se dívala v televizi na zahradní proměny a měli tam krásnou zastřešenou lavičku. Tak jsem si povzdychla, že něco takového bych si jednou přála mít doma. Manžel se toho chytil a začali jsme hledat, jestli něco takového se nedá pořídit i u nás. Horko těžko jsme našli jeden odkaz, kde nabízeli vyrobit zastřešenou lavičku. Manžel zavolal a lavičku objednal. Trvalo to sice delší dobu, ale kdo si počká ten se dočká. Lavičku čekalo hned v  sobotu zatěžkávací testování. V noční košili, s dekou (protože bylo dost chladno) a šálkem kávy, jsem šla otestovat,  jaká budou moje nadcházející víkendová rána. Nelinka se okamžitě přidala. Máši to chvíli trvalo, protože nejdříve musela naštvaně obhlédnout, co to zase za věc přibylo do jejího teritoria. Když zjistila, že věc není nebezpečná, vyskočila za námi a obě holky se k sobě stulily a relaxovaly se mnou. Lavička má jeden závažný nedostatek - chybí odkládací plocha na hrníček:-))). Nevadí, budu si hrníček držet v rukách. V neděli mi společnost dělalo ptactvo z okolí. Na plotku se dohadovali tři vrabčáci, na střeše zpíval rehek a v trávě pobíhal kos. Pro foťák se mi nechtělo, abych společnost nevyplašila. Teď musíme lavičku natřít a mě čeká ušít potah na sedák. Polštářky s kočkami mám nachystané. To se to bude lenošit. Rija



4 komentáře:

  1. Tak to chce ještě opatřit malý stoleček na ten hrnek (a knížku) a bude to dokonalé

    OdpovědětVymazat
  2. To je super. Chrání před sluníčkem a prvními kapkami deště...tak ať dobře slouží.

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, moc pěkná lavička. Tak krásnou mi nemáme. Měj pohodové houpací dny.

    OdpovědětVymazat