neděle 1. května 2022

První máj

Krásné prvomájové ráno. U nás je krásně slunečno, ptáci zpívají o sto šest. Snaží se dostat teploměr do přijatelných čísel. Přestože jsem toho moc nenaspala, tak tyhle rána zbožňuji. V noční košili jsem provedla obhlídku zahrádky, nakrmila kočku a přemýšlím, kde si vypiji ranní kávu. Byl by hřích, takové krásné ráno prospat. Chvíli jsem přemýšlela, které verše dnes přidám, abych se neustále neopakovala. Na jednoho básníka jsem málem zapomněla. Jaroslav Vrchlický - Za trochu lásky:

 Za trochu lásky šel bych světa kraj,

šel s hlavou odkrytou a šel bych bosý,

šel v ledu -ale v duši věčný máj.

šel vichřicí - však slyšel zpívat kosy.

šel pouští - a měl v srdci perly rosy.

Za trochu lásky šel bych světa kraj,

jak ten, kdo zpívá u dveří a prosí. 


Krásný májový čas, plný sluníčka, lásky a pohody. Rija









2 komentáře:

  1. Jari moc hezky jsi to napsala. Já tato rána také miluji. raději chodím na procházku po ránu, než večer. Ráno to všechno docela jinak voní a ptačí ranní koncert je k nezaplacení. Přeji Ti nádherný měsíc lásky.

    OdpovědětVymazat